Ohjeita herkkuihin/ruokiin

Kviini

Vauhtiin päässyt keskustelija
Jaa lemppariherkkujesi ohjeet ja kerro, kuinka teit päivän ruoan. Anna vinkki ja helpota muiden arkea. :-)
 
Tein tänään minttusuklaamuffinsseja. Aikaa meni reilusti alle puoli tuntia. Käytin kotigastronomin minttusuklaamuffinssimixiä, johon tarvitsi lisätä vaan 1,5dl öljyä ja 1,5dl vettä, uunissa 12-15min ja avot, valmista. Aivan sairaan hyvää. Niin ja tilaan kotigastronomituotteita www.satuahola.fi sivulta. Saa esim. sitruunapippurin suolattomana, helpottaa lasten ruokien maustamista :) eikä ole kaupan mausteista kalliimpia!
 

Liitteet

  • image.jpg
    image.jpg
    586.3 KB · Katsottu: 16
Muokattu viimeksi:
:p noms näyttää hyviltä!

mää tein välipalaks mansikkasmoothieta: umpijäisiä mansikoita, vähän maustamatonta jugua ja puoli purkkia rahkaa.kaikki tehosekottimessa sekasi. Eilen tein banaanista vastaavan ja monesti vadelmista. Tuleesamalla tyhjennettyä pakastinta ens kesän marjoja varten. Tosi nopsaa ja terveellistäki :). Toki osaan myös syyä niitä ei:grini niin terveellisiä välipaloja, hyvinki usein.

ja hymiö hyppäs ihme paikkaan.känny ja nakkisormet,äh.
 
Hyvä ketju. Ite tein eilen kasvissosekeittoa. Siin ei sillee haittaa, vaik menis ylikypsiksi (jos vaik vauvalla tuleekin jotain asiaa...). Ihan vaan perunaa, porkkanaa, palsternakka, paprikaa, sipulia ja vähän chiliä. Sitten tietty koskenlaskijaa soseutuksen jälkeen. Ja maistui tänäänkin lounaalla. Oon ihan naatti, jos en päivällä syö oikeeta ruokaa.

Pikaruokana odottaa kinkkukiusausaineet pakkasessa...
 
Tänään keitin tummaa riisiä ja kanakastiketta: paistoin sipulia, ananasta ja kanaa, maustoin ja päälle curry-chili ja normi ruokakermaa. Helppo ja nopea, ennen kaikkea herkkullista! :) Siihen kylkeen pakkasesta makeaa maissia ja pikkuporkkanoita, sekä raejuustoa.
 
Tänään kokeilen ihan oman maun mukaan tehdä täytekakun, mitä oon ajatellu ens viikon ristiäisiin, mutta koska en oo köksätuntien jälkeen tehty oikeesti TÄYTEKAKKUA, täytyy tää eka testata ennenku kehtaa muille tarjota :grin Jos onnistuu niin voin jakaa sen tännekin!
 
Täällä syödään tänään pari tuntia haudutettua poronkäristystä pottumuusin ja puolukkahillon kera, nami nami! :p
 
Me tehdään italialaista pizzaa leivinuunissa. Toinen ihan perus margarita ja toinen serranon kinkku.
 
Mä ootan että pääsen tekemään raparperista vastaavaa paistosta! Se on ollu mun suurta herkkua ihan pienestä pitäen ja tuntuu että se on just se herkku mikä polkasee kesän käyntiin. Kohtahan on raparperit parhaimmillaan :)
 
Onko kellän hyvää kalakeitto-ohjetta? Siis myönnän etten oo koskaan ko.keittoa tehnyt.
 
Takaisin
Top