Odotusajan vauvakirjat

Bella Swan

Moderaattori
Staff member
Administrator
Maalisäidit 2020
Onko teillä jo odotusaikana täytettäviä vauvakirjoja? Oletteko jaksaneet täyttää?

Itsellä muutama on, mutta hieman viiveellä täyttelen. Ultrakuvaa/kopiota siitä sun muuta on kiva säilöä sellaisessa :)
 
Ei oo ollu kummassakaan, on vaan ollut Vauvan odotus -opas johon oon listannu oireita, fiiliksiä, ultrakuulumisia jne. :)
 
Nyt oon täytellyt Moikka masutyyppi-kirjaa :) Tosi kiva! Muita kiinnostavia olivat Yhteinen odotus ja 9 kuukautta elämästäni.
 
Ei oo mitään odotuskirjaa, paitsi se ilmainen apteekista saatava odotus opas. Siihen hieman lisännyt fiiliksiä :)
 
Meillä on se ''suloinen tarina sinusta'' vauvakirja. Olen muistellut ahkerasti täyttää. Seuraavalle on jo varalla ohuempi kirja, kun en usko että enää silloin muistan samalla tavalla...
 
Mulla on toi pienen oma kirja, jossa ei ihan älyttömästi oo täytettävää odotusajalle, mut jotain kuitenkin ja ne kohdat oon kaikki jo kirjaillu täyteen :)
 
Mulla on Moikka masutyyppi, mutta häiritsee siinä kielioppivirheet. Yhdyssanoja on kirjoitettu enemmän erikseen kuin yhteen. :bored:

Oon kyllä huono minkään päiväkirjan täyttämisessä, tai en lähinnä nää mitään kivaa siinä että se ois vaan oirepäiväkirja ja jotenkin kaikki kaunis runoilu ja ajatusten kirjaaminen on taas sellasta etten oikein osaa. Siinä mielessä toi on siis ihan ok että ei ees oo niin paljon tyhjiä isoja alueita mitkä pitäis täyttää tekstillä. Ja niitä tarroja ihan kiva lätkiä :)
 
Takaisin
Top