Odotusajan blogit

Keskustelun 'Laskettu aika heinäkuussa 2017' aloitti Pilvilinna, 19 maalis 2017.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
  1. Pilvilinna Kunnioitettu kommentaattori

Hei, kaipailisin odotusajan blogeja luettavaksi. Kirjoittaako täällä esim joku itse blogia? Odotus aika voisi sattua heinäkuun kanssa samoille kesä-syyskuu akselille. Suosittuja äiti bloggaajia voi myös vinkata jos vaikka itsellä menny joku ohi.

Bloggaus ja eritoten niiden lukeminen ollut yksi rakkaista harrastuksista jo yhdeksän vuotta. Ja nyt kaipaan taas ajankohtaisempaa lukemista.

Sekä bloggaajien instatilejä voi linkata!

:)
  2. Viajante Päivystävä dosentti Marraskuun äidit 2019 Heinämammat 2017

• Tykkään Tykkään x 1
  3. Pilvilinna Kunnioitettu kommentaattori

Joo, tosiaan ilona puhakka! Itse oon hänen aktiivinen seuraaja instassa :) Blogiin en oo vielä hirveemmi tutustunut, en tiedä miksi.
  4. Viajante Päivystävä dosentti Marraskuun äidit 2019 Heinämammat 2017

• Tykkään Tykkään x 1
  5. Pilvilinna Kunnioitettu kommentaattori

Ai hällä on blogi! Seuraan häntäkin instassa! Oli kyl kivan oloinen blogi! :)
  6. Viajante Päivystävä dosentti Marraskuun äidit 2019 Heinämammat 2017

Niin on, ajattelin itsekin seurailla :)
  7. Pallo. Hyväntuulinen höpöttäjä

Minäkin löysin vihdoin hänen bloginsa! Mikä mahtaa olla instassa jos sielläkin alkaisi seuraamaan?
  8. Pilvilinna Kunnioitettu kommentaattori

petra_arkeenkatkettyaarre

Mulla oma blogi elää hiljaiseloa sairaalassa olon takia. pikkase tulee infottua, enempi instassa päivittäin
    • Tykkään Tykkään x 1
  9. Pallo. Hyväntuulinen höpöttäjä

Missä sun blogia voi lukea Pilvilinna?
  10. Pilvilinna Kunnioitettu kommentaattori

Se elää tosiaan vielä vähän hiljaiseloa tän sairaalassa olon vuoksi, mutta [(deleted)]

Odotan, että pääsen paremmin taas sen kimppuun ja positiivisimmissa merkeissä :) Kyllä sinne jotai päivittelyä tulee, kun jaksan raapustaa kuulumisia täältäkin.
    Last edited: 22 touko 2017