Odottavia äippä kavereita Lahden seudulta?

miiskunaksu

Sanaisen arkkunsa ammentaja
Syysmammat 2018
Heips.

Itse odottelen toista lasta ja syyskuussa olisi laskettu aika.
Onko muita odottavia äippiä vailla höpöttely kaveria ja seuraa lahesta päin?
Olisi kiva tutustua uusiin ihmisiin ja samassa tilanteessa oleviin :)
 
Täällä on yksi neljättä odottava lahesta. Raskaus on vielä ihan alussa. Laskettuaika on marraskuussa.
 
En ole lahesta, heinolasta olen, muutin just pari kk sitten ns. takas kun ero tuli muksun isän kaa. Viikoilla 27+4 olen ja esikoista odottelen. Ikää on 18, kolmen viikon päästä tosin 19 :)
 
Täällä Lahesta myöskin. Esikoista odotan, tänään viikkoja 28+0. Laskettu aikaa syyskuun 23 päivä.
 
Kiva että löytyy muitakin läheltä :cat:
Samoihin aikoihin lasketutajat, itsellä olis 21pv syyskuuta.
Onko teillä paljon äippä kavereita?
Itestä ois kiva vaikka joskus treffailla ku vauva aika on kuiteskin aika pitkä:)

Sirususannaa, harmillista että teille tuli ero. Onko isä kuitenki auttamassa kuvioissa mukana?
 
Mun puolesta voitais treffailla kyllä. Ois mukava saada vähän "mammapiirejä" normaalien kaverisuhteiden lisäks. Mulla ainoastaan siskojen lapset oikeestaa sellasta ketkä tossa välillä pyörii, muuten ei oo ku lapsetonta sakkia :)
 
Joo samaa mieltä :) piristää kivasti vauva arkea ku jakaa sitä muidenkaa ketkä kans samas tilanteessa.
Itellä tulossa nyt toinen. Esikoinen siis 6v ja niihin aikoihin oli kanssa mamma kavereita, oli silloin kiva treffailla ku mentii samassa elämäntilanteessa.:dummy::dummy1:

Itellä vaa heinäkuu tajuttoman kiireinen,mutta eihän tässä mikää hoppu ole?:happy:
 
Katsotaan treffailua kun kerätään. No panic :)

Meillä tulossa ensimmäinen muksu, joten senkin kannalta ois kiva kokemuksia jakaa.
 
Asun hollolassa mutta melkeen päivittäin käyn lahdessa :) Ootan esikoista ja laskettu aika on 19.8 ja oon vielä tovin 19vuotias :D
 
Ää lähti liian aikasin! Ois kiva joo tutustua uusiin ihmisiin joilla on suhtkoht sama elämäntilanne! :D
 
Mitäköhän kaikkia kivoja paikkoja keskustassa olisi missä vois joskus tavata? Jos jollain tulee mieleen :cat:
Itellä ikää 28 että vähän vanhempi :smug:
Esikoisen sain 22 vuotiaana.
 
Kauheen hankala mitää paikkaa keksiä, vaikka onhan noita varmasti vaikka kuinka. Ois varmaa kuitenki tärkeetä että ois kaikille helppo tulla jos "isolla" porukalla nähää :happy:

Mä oon 23 ja tosiaan esikoinen tulossa.

Hyvähän se vaan on että ollaan eri ikäsiä, tulee kaikenlaisia kokemuksia/näkemyksiä jaettua ainakin :)
 
Mäkin voisin olla kiinnostunut. Tosin en odota tällä hetkellä, mutta mulla on 5kk ikäinen poika. :)

Olen siis Lahdesta, parin viikon päästä 19v.
 
Nojoo tosi mukavaa,että on kaiken ikäsiä :)
Ja mukavaa,että löytyy muitakin kiinnostuneita.
Ei sillä odotuksella niin väliä.:cat:
 
Heippa! Vieläkö täällä joku on :)? Täällä myös kavereita vailla 20vuotias tytsy Lahesta. Esikoinen tosin nyt nelisen kuukautta vanha:) vai joko ootte treffaillu??
 
ei olla treffailtu. :) ja minä täällä ainakin olen edelleen! :)

Mun poika nyt vähän päälle puoli vuotias. :)
 
Täällä myös edelleen messissä! Pitäiskö alkaa kunnolla miettimään koska treffailtas?
 
Jooo mäki messissä, kuhan tää esikoinen on savustettu ulos :D Pysyn kuulolla siis :)
 
Takaisin
Top