Odottavat bloggaajat ja hyvät odotusblogit

Lismubettiina

Satasella mukana keskusteluissa
Löytyykös yhtään 2015-vauvaa odottavista bloggaajia? Olisi mukava päästä lukemaan ja katselemaan kuvia samassa elämänvaiheessa olevien elämästä. :) Myös muiden hyväksi havaitsemia blogeja voi mainita!

(Toivottavasti tämä ei ole nyt foorumille sopimaton aloitus, kun ilmeisesti facebook-ryhmien mainostuksen suhteen oli jonkinlaisia rajoituksia. Ylläpitäjät poistakoon mikäli mulla kävi erreys :wink )
 
Kideblogistina aloittaa piakkoin joku paksuna-blogisti, muita en tiedä, mutta vinkkejä ottaisin myös vastaan!


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Kideblogissa on nyt tosiaan menossa kisa raskausblogeille, siellä voi äänestää suosikkiaan 14.9. saakka. Itse olen pariin ehdokkaaseen tutustunut, Eli siellä on useita raskaanaolevia bloggareita, joilla on sana hallussa. Suosittelen tutustumaan! :)
 
Allekirjotuksesta löytyy omaan blogiin osoite. En kyllä kauheasti kirjoittele, kun ei ole niin tapahtumarikas raskaus tai raskauden aikainen elämä, joten aktivoidun varmaan paremmin sitten kun luvattu typy on maailmassa. :)
 
Allekirjoituksesta löytyy linkki mun blogiin :)

Eihän se mikään erikoinen ole, varmaan sitten lapsen synnyttyä enemmän tulee kirjotettua sen minkä kerkee.
 
Samoin. Kolmatta odotan. Kotisivut allekirjoituksessa, ja siellä blogi. Muotia, lastenvaatteita, arkea ja ruokaa! :Heartred
 
Puhelimella selatessa ei harmi kyllä näy allekirjoitukset, joten hyvä, että on joku oma threadi blogeille.
 
Takaisin
Top