Mä olen ollut arkajalka noiden varhaisultrien kohdalla just ton takia kun jos ei vielä mitään näy, niin sitten pelkää ettei siellä mitään ookaan. Tavallaan odottanut, että luonto hoitaa homman, joko alkio pysyy kyydissä tai tulee sitten pois. Toivottavasti kaikki on hyvin kuitenkin ja ensi viikolla sykekin mukana!
Mulla on maanantaina kontrolliultra Hyvinkäällä, Halusivat mut sinne kun kaikki mun lapset on olleet pieniä syntyessään (vaikka ovat syntyneet joko yliajan tai sitten just laskettuna päivänä). Esikoinen oli viikon myöhässä (on muuten vappuvauva ja täyttää vappuaattona 19v :D) ja kun syntyi niin istukka oli ihan kalkkeutunut ja napanuora niin hauras, että kätilön mukaan napanuora ois katkennut jos ois repässyt lujempaa..siksi vissiin tyttö oli pieni syntyessään..tosin ei poikakaan ollut sitten kuin muutaman satagrammaa isompi ja tämä viimeisin tyttö kaikista pienin vaikka oli kaikki kunnossa, paitsi istukka tosi pieni. Saa nähdä mitä sanovat nyt. Ainakin tosi vilkas on tämä yksilö, välillä tuntuu että liikkuu enemmän kuin lepää.