odottajat

Heipä hei!

Ehkä minäkin uskallan nostaa käteni ja ilmoittautua joukkoon, vaikka olenkin jo pitkään lueskellut taustalla :)

Elikkä täällä odottelee toista lapsosta 27v. äippä Espoosta. Esikoinen syntyi tammikuussa 2010 ja uuden tulokkaan la olisi 18.7. ja Jorviin oltais taas menossa :)
 
Heips. Mulla olis LA 1.7 (saas nähdä muuttuuko vielä ensiviikon np-ultrassa, varhaisultrassa tuo kerran muuttu jo) ensimmäinen tulossa ja Kiteellä asustellaa, synnyttämään mennään Pohjois-Karjan keskussairaalaan eli PKSSK:lle Joensuuhun:) niin ja ikää mulla on 21 v.
 
Hei! Täällä yksi odottaja lisää. Ikää on 25 vuotta ja esikoista odottelen. La 20.7 ja olo on ollut viimeiset kaksi viikkoa ihan kamala. Aamupahoinvointi -nimityksen on varmaan keksinyt joku mies! Minua ainakin etoo koko *piip* päivän. Huh!
 
Hei, ilmoittaudun uutena mukaan. Olen 24-vuotias ja odotan esikoistani. Laskettu aika on 1.7. Synnyttämään menen TYKSiin.
 
Tietojani:

*26-vuotias
*LA 8.7
*Toinen lapsi (esikoinen 3/2011)
*Tampere/TAYS


P.S Osaisiko joku etevämpi neuvoa, kuinka saisin lisättyä tuollaisen hienon laskuri-kuvan (babystrology.com) lapsen syntymästä??
 
heippa, saako liittyä joukkoon?

Meillä toisessa ultrassa muuttui la niin että se onkin jo 01.07.2012 :)
Ensin arvioitiin että elokuussa.. :)

 
tässä mun tietoja: 29v, esikoinen tulossa, la 21.6.2012, haminassa asutaan ja kotkassa (KOKS) ois tarkotus synnyttää :)
 
Tää tahtoo mukaan :)

-ikää 30 v
-la 30.7.
-toinen tulossa (esikoinen 07/09)
-synnytän KAKSissa
 

No lisätäämpäs tännekkin tietoja :)

Elikkä:

25v/La 30.7/toinen lapsi (esikoinen 6/2010 rv40+0)/Kjä/LKS

 
olen 27v ja odotan kolmatta lastani tai oikeestaan neljättä..2006 vuonna synnytin enkeli pojan. nyt laskettu aika siis 21.7.2012 sairaalani on tays.
 
Hei! Tässäpä olisi minun tietoja. Ikää 23 v. LA 22.7 ja ensimmäinen olisi tulossa. Ja Lapin keskussairaala.
 
Täällä myös uusi La 05.07.2012

Esikoista odotan, ikää 21, Espoosta ja synnyttämään kättärille
 
Hei! täällä LA 8.7.2012, ikää löytyy 21vuotta, Vantaalla asustelen ja naistenklinikalle synnyttämään. ensimmäistä odotan :)
 
Hei! Ilmoittautuisin mukaan tänne eli

LA 23.7.2012 / toinen (ensimmäinen 12.1.2011) / Helsinki / Kättäri
 
Takaisin
Top