Odottajat Espoo (ja lähialueet)

Jasminna

Silmät suurina ihmettelijä
Hei kaikille!

Omat sukulaiseni ja ystäväni asuvat muualla, joten olisi kiva kuulla keitä muita täällä on lähialueita (Heinäkuisten lista antaa osviittaa) ja haluaisi tutustua paremmin ja tavata muita odottajia vaikkapa Isossa Omenassa.

Kerro alle vähän itsestäsi ja mikäli olisit kiinnostunut näkemään In real life vai verkostoituminen täällä riittää :)
 
Hei kaikille!
Itse odotan ensimmäistäni Espoon Matinkylässä ja kuulisin muiden kokemuksia ja vinkkejä lämpimän juoman äärellä Isossa Omenassa. Onko muilta samassa tilanteessa, jossa oma tukiverkosto asuu kauempana ja kiinnostusta rakentaa yhtä lähemmäksi?
 
Moi.
Asun itse tässä Espoon Friisilässä. Mullakaan ei ole kauheasti täälläpäin tukiverkostoa. Odotan tällä hetkellä toista lasta ja käyn tosi paljon tuossa ompussa pyörimässä :D

Mulle voi laittaa vaikka yksityisviestiä jos haluaa enemmänkin jutella :)
 
Moikka,
Täälläkin Espoolainen esikoisen odottaja! Olen 31-vuotias, Pohjois-Pohjanmaalta kotoisin, mutta muuttanut yhdeksän vuotta sitten pääkaupunkiseudulle. Asun Mankkaalla mieheni kanssa.

Ja olis kyllä kiva tavata muitakin Espoolaisia, omat ystäväni ovat jo suurimmaksi osaksi lapsensa saaneet vuosia sitten. Tai sitten asuvat juurikin kotipaikkakunnalla 600 kilometrin päässä.
 
Ihana, että muutama muukin on löytänyt tämän. Koska kuitenkin COVID, niin kaikki kokoontuminen ja muu kuin välttämätön oleskelu julkisilla paikoilla on nyt hallituksen no-Go - listalla, joten odotellaan vähän tilanteen rauhoittumista ennen kuin suunnitellaan tapaamista. Ehkä saadaan tällä välin muutama muukin kiinnostumaan :) Pysykää terveinä!
 
Takaisin
Top