Odottaja, onko kylmä vai kuuma?

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Paleletko raskaana tavallista herkemmin? Vai onko sinulla päinvastoin aina kuuma?

Itse olin alkuraskaudesta usein viluinen. Jossain vaiheessa vaihtui niin että tuleekin herkästi kuuma. Nytkin olen nukkunut parvekkeen ovi raollaan tarvitsematta talviyöpukua ja ohut peitto on riittänyt. Yleensä tällä säällä on joko ovi kiinni tai ainakin lämpimämpi yöpuku tai paksumpi peitto. Välillä ihan tuskastuttaa, kun tulee kuuma.
 
Palelen normaalistikin helposti, ja nyt se on korostunut kyllä heti raskauden alusta alkaen. Aamuyöstä sitten läkähdyn ihan kunnolla, mikä on ihan uusi juttu. Jännä nähdä miten raskauden edetessä kehittyy.
 
Normaalisti palelen helposti. Mutta nyt tämän viikon on ollut kuuma nukkua. Herään kun hikoilen ja sitten taas kun hikisenä raotan peittoa niin meinaa hieman hetken paella ku n taas nukahdan niin kohta on kuuma o_O
Nyt 6+5
 
Mä olen normaalisti enemmänkin vilukissa. Ihan ensimmäisiä raskausoireita ennen plussaa oli se, että aloin hikoilemaan aamuöisin. Se kyllä loppui sitten muistaakseni viikon-kahden kuluttua ja tilalle tuli päivisin palelu. Palelukin helpotti sitten ekan kolmanneksen lopulla ja nyt rv 22 ei juurikaan enää palele, mutta tilalle tullut ajoittaista hikoilua päiväsaikaan. Tulee vaan yhtäkkiä sellanen kauheen kuuma lehahdus koko kroppaan :grin
 
Yleensä en palele melkein koskaan. Alkuraskaudessa oli kuitenkin jakso, kun oksentelin jatkuvasti ja oli kylmä. Loppui keskiraskauden aikoihin ja sitten olikin kuuma. Koko ajan.
 
Vuorotellen tuntuu olevan kuuma ja kylmä. Yleensä kun oksentelen niin sen jälkeen on järkyttävän kuuma ja vähennettävä vaatetta tai peittoa mutta vähän ajan päästä palelee ja sit taas jossain vaiheessa on kuuma vaikkei oksenna. Yleensä olen vilukissa ja kotosalla peiton alla.

Kuuma aiheuttaa huonoa oloa:meh:
 
Meen vasta 5+2 mutta nyt ainakin oon kovasti palellut. Tosin kyllä muutenkin aika herkästi palelen. Ekasta raskaudesta muistelisin, että alkuun paleli mutta loppuraskaudesta hikoilin like never before.
 
Vuorotellen tuntuu olevan kuuma ja kylmä. Yleensä kun oksentelen niin sen jälkeen on järkyttävän kuuma ja vähennettävä vaatetta tai peittoa mutta vähän ajan päästä palelee ja sit taas jossain vaiheessa on kuuma vaikkei oksenna. Yleensä olen vilukissa ja kotosalla peiton alla

Kuuma aiheuttaa huonoa oloa:meh:

Mulla alkuraskaus myös näin. Kesäkuu oli ihan hirvee, kun oli ne superhelteet

Nyt loppuraskaudesta on kuuma vaikkei mitään tekisi. Yleensä mulla on sormet ja varpaat kylmät, mutta raskauden aikana aina lämpimät.
 
Kylmä. Todellakin. :grin Oon palellu kiinnittymisestä asti. Välillä ihan hytisen. 9+5 nyt.
 
Alkuraskaudessa taisi olla välillä kylmä niin, että hävetti kun nännit näkyi työvaatteiden läpi.. :oops:
Nyt loppuraskaudesta on kuuma välillä niin, että ei voi muuta kuin hikoilla vaikka kotona olisi alasti ja ikkunatkin auki näin talviaikaan. :yuck:
 
Takaisin
Top