Odottaja, mitä tekee mieli syödä?

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Mitä tekee mieli syödä? Mitä ei tee mieli? Onko himoja tai ällöttääkö jokin ruoka erityisen paljon?

Poikaa odottaessa muistan syöneeni usein iltapalalla puuroa. Kasvikset myös upposivat hyvin. Sitä en enää muista tekikö mieli suolaista/makeaa.
 
mulla teki alkuraskaudessa suolaista mieli (ranskalaiset ja juustonaksut, nam), makeaa ei niinkään. myös nektariineja söin tosi paljon. loppuraskaudessa ei ollu erityisiä intohimoja.
 
Alkuraskaudessa meni kaurapuuroa maustamattomalla jugurtilla. Ja mandariineja ja omenaa. Nyt puolenvälin jälkeen ei oo enää uponnut niin, toki kaurapuuro saa närästämään niin ettei tee senkään takia mieli.

Makeat ei uppoa käytännössä melkein ollenkaan; yhden puikkojäätelön söin, eka puoliska oli ok ja loppupuoliska tökki niin että mietin jo että missä olis roskis. Kiva autossa sen sulavan jäätelön kanssa :yuck:. Sinkkuuden huonot puolet vol 2, aiemmin olis pystynyt työntään loppujäätelön exälle, siihen sokerihiireen uppos kyllä :laughing002.
 
Nyt on tehnyt mieli hampurilaisia, nakkisämpylöitä, jäätelöä ja onneksi myös hedelmiä ja kasviksia. Vielä en ole syönyt jäätelöä suolakurkuilla, mutta suolakurkut sai ensimmäistä kertaa jäädä hesen hamppariin. Yleensä inhoan niitä. :hilarious: Mikään muu makea kuin jäätelö ei sen sijaan maistu.
 
Nyt on tehnyt mieli hampurilaisia, nakkisämpylöitä, jäätelöä ja onneksi myös hedelmiä ja kasviksia. Vielä en ole syönyt jäätelöä suolakurkuilla, mutta suolakurkut sai ensimmäistä kertaa jäädä hesen hamppariin. Yleensä inhoan niitä. :hilarious: Mikään muu makea kuin jäätelö ei sen sijaan maistu.

Jäätelö suolakurkuilla.. tämä on uusi.
 
Mä en esikoista odottaessa kyennyt syömään kanaa missään muodossa, ällötti ajatuskin.. Kun mies halusi siipiravintolaan, mä tilasin vaan muuta fingerfoodia :grin
Lakritsijauhe, siis se mitä on esim. kaatissäkin karkkien sisällä, oli suurin mieliteko ja joka toinen viikko kun ostin itselleni bon bon- tikkarin, oli se juhlapäivä!! Harmitti, ettei sitä voinut syödä enempää :sad001
 
Esikoisesta rakastamani hummus etoi kaksi ekaa kolmannesta. Tokasta vöner ja jäätelö alkoi tökkiä vikalla kolmanneksella.

Suklaata teki mieli 24/7 molemmista...:rolleyes:
 
Tekis mieli vaan graavilohta, ilmakuivattua kinkkua ja härka tartar’ia!:grin
Eli siis kaikkea mikä on kiellettyä heh heh.

Mulla oli tossa muutama viikko kun söin vaan kotona tehtya caesar-salaattia kanalla tai ravuilla, yhtä tiettyä Kinder suklaata ja kirsikoita, nyt nää kaikki vaan ällöttää enkä kohta keksi ittelleni syötävää kun mitään hyvää ei ole mukamas.o_Oo_O
 
Mua ällötti alkuraskaudessa kaurapuuro, jotan muuten syön lähes päivittäin. Myös kasvikset ällötti, mikä oli harmi. Yhdessä vaiheessa kävin Subissa usein, kun sitä teki niin kovasti mieli. Lähes koko raskauden teki mieli salmiakkia ja sitä pakkasinkin jo sairaalakassiin. Nyt synnytyksen jälkeen oon korvannut menetyksen ja syönyt salmiakkia useampaan otteeseen.
 
Takaisin
Top