Nyt odottavilla raskausblogeja?

Alhaalla on minun blogiin linkki, nyt kaikki joita kiinnostaa, äkkiä kommentoimaan oma s-posti osoite uusimpaan kirjoitukseeni jotta voin lähettää kutsun, jota kautta voitte liittyä lukijaksi ! =) 

tosi tosi noloa sanoa mutta itekin pitäisin blogia mutten ole koskaan niin tehnyt enkä taida osata aloittaa :) saanko neuvoja? missä voin tehdä ja pitää yms.jos saan neuvoja voin aloittaa sit kun oon käyny ekan neuvolani ja tiedän et kaikki on kunnossa :)

sain aloitettua blogin mutta en paljon sinne laittanut mitään sillä en jatka sitä jos kaikki raskaudessa ei ole okei mutta linkki kuitenkin tässä http://hallansuru.blogit.fi/hei-maailma/#respond

jatkan toki sitä jos kaikki jatkuu hyvin raskauden suhteen :) kirjoittelen sinne välillä tässä muutenkin.saa käydä lukemassa ja kommentoimassa jos sille tuntuu.

Perustin blogin nyt raskauden loppumetreillä joten en tiedä voiko raskausblogiksi lukea kovinkaan kauaa. Vauvaelämää ja äitiyttä kuitenkin blogi enimmäkseen käsittelee. Olen nuori äiti ja raskaus on suunniteltu, joten sen mukainen ajatusmaailma on blogissanikin :) Linkki blogiin alla.

Takaisin