Nyt menos 6+3 ja punertavaa valkovuotoa?

Mini80

Jostain jotain jo tietävä
Onko jollain ollut? olsi kiva kuulla oliko alkava kesken meno, tai jokin tulehdus..tai ihan normaalia?

Mulla nyt tullut pyyhkiessä sellaista hieman vaalen punaista valkovuotoa paperiin,
Ja jännittää mitä lie??

Mulla oli tos n, viikko sitten hiivan oireita, ja kävin sitten yksityisellä testissä, ei ollut mitään
tulehdusta niiden mukaan.

Tuolla tosin istuu yksi 5v poika jonka kanssa tuli ihan kunnon veristä vuotoa, mut ei mennyt
kesken, mutta kun siitä on niin paljon aikaa niin nämä aina jänskättää, ja ei ole tälläistä ihme pientä
vaaleanpunaista vuotoa tullut ikinä.

Aina tullut ihan kunnolla verta ( 1x keskenmeno / 1x tuulimuna) huoh!

Tuli kyllä tosi sekavasti kirjoiteltua, mutta kun on itselläni niin sekavat mietteet :sad001
 
Mulla tuli tollasta vuotoa muutama päivä sitten yhdynnän jälkeen. Tuli niin hirveet traumat etten uskalla mennä lähellekään miestä enää. :rolleyes: Mulla loppu se samana iltana. Jos se sun vuoto menee pian ohi, niin on luultavasti vaan joku verisuoni mennyt rikki kohdunsuulla tai emättimessä. :)
 
Ei meilläkään seksiä ole harrastettu nyt laisinkaan - tosin ei varmaan viime ovulaatioajan jälkeen :D hups :D Onko vuoto nyt loppunut ja jos ei niin millaista nyt on?
 
No moikkis

Kävimpä sitten yksityisellä lääkärillä, ja totesi mulla olevan kova tulehdus emättimessä,
ja määräsi Dalacin emätin tahnaa 7vuorokauden ajan.
Ultrasi ja siellä se pikku papu oli ja sydänkin silloin sykki :Heartred
eilen siis kävin ja sanoi että johtunee siitä tukehduksesta..
Tänään sitten päivällä tuli sellaista kirkkaan vaaleanpunertavaa paperiin kun kävin vessassa
ja nyt illalla vähän sellaista limaa jossa oli kanssa verta..
Nyt mietityttää onkohan siellä enää kaikki kohdillaan, mutta en kait voi nyt kun odottaa..
ja toivoa parasta ..
 
Apuaaaaa.... Miulla tänään 8+0 ja valkkari punertaa. Paniikkia pukkaa kun takana jo ne 2km. Kipuja ei ole, mutta pelko hyökyy yli... (Ei yhdyntöjä lähipäivinäkään eli ei voi johtua siitä, syke havaittu tiistaina 7+1)
Auttakaaaa, voiko tää olla vaaratontakin?
 
Eikös se niin ollut, että emättimen sisäpinnat on jotenkin herkemmät ja ne pintaverisuonet saattaa rikkoutua helpostikkin. Älä pelkää, kyllähän se keskenmeno näyttäytyy kunnon verisenä vuotona. Rauhottumispilleriä napaan :)

Sent from my GT-I9295 using Vau Foorumi mobile app
 
Heipsan!
Juuri liityin tähän ryhmään ja ensimmäisenä on keskustelu aiheesta, jota itse panikoin viime viikolla. Mutta ei huolta, vähäinen verenvuoto tai sen ilmestyminen paperiin pyyhkiessä ei tarkoita vaaraa! Myöskään haaleanpunainen valkovuoto kuuluu asiaan! Itse sairastin viime viikolla kunnon vatsataudin ja voi että mutta olotila oli aivan jäätävä. Raskausviikkoja on tänään tasan 10, joten 11. viikkoa käydään, eikös se niin ilmaista? :)

Tsemppiä kaikille!!!!! :)

Ensimmäisen raskauden aikana mä olen ainakin tosi ihmeissäni kaikesta mitä kehossa tapahtuu ja niistä sais vaikka romaanin kirjoitettua :D
 
Kiitos, yritän rauhoittua. Jospa se vuoto ei tuosta yltyis, tähän mennessä siis pyyhittäessä tuli vaalean punertavaa vv. Kyllä vaan pelottaa mutta voi jospa tällä kertaa tämä olis turha hälytys.
 
Takaisin
Top