Nyt loppu

Tinsku TS

Jostain jotain jo tietävä
Nimittäin ehkäisy. Esikoinen 4 kk. En enää jaksanu sitä viikon vuotaa viikon ei vuoda. Cerazette oli käytössä. Nyt saa pikku kakkonen luvan tulla kun tulee. Asiasta keskusteltu miehen kanssa ja hän samaa mieltä.

Mulla oli kans Cerazette käytössä ennen kun nyt sitten lopetettiin kun toisesta haaveillaan. Meillä esikoinen on kohta 1v4kk. Mulla meni tuon cerazetten kanssa 3kk ja sitten normalisoitui se kierto ja vuoto loppui lähes kokonaan. Kysyin sitä silloin apteekistakin niin sanoi että yleensä menee sen 3kk että hormoonitasapaino rauhoittuu. Kauanko ehdit syödä niitä?

Onnea teillekin yritykseen!

Melkein 3 kk söin. Mulla ei loppunut ollenkaan ku söin ennen ensimmäistä raskautta myös Cerazetteä. Paheni vaan oikeastaan.

Höh :/ Ne on kyllä ärsyttäviä noi hormoonihommat! Tässä just muistelin että toi 3kk normalisoituminen toimikin itseasiassa vasta 2 kerralla kun aloitin synnytyksen jälkeen! Sillon heti kun aloitin tyyliin 1kk synnytyksen jälkeen niin muistelen että vuosin koko ajan 4vko putkeen ja sit lopetin:D mut tokalla yrittämällä vähän kauemmin synnytyksestä meni sit se 3kk.. Voi siis olla että sulla kans vielä niin vähän aikaa synnytyksestä että sekin vaikuttaa ja imetys tietysti myös hormooneja jyllää! Mutta kun pikkukakkonen on haaveissa niin turhaanhan niitä sitten syömäänkään! :)

Mulla kävi niin, kun aloitin raskauden jälkeen joskus ehkä lapsen ollessa 5-6kk ikäinen, että ekat menkat oli normaalit ja kierto normaali. Toiset menkat ei sitten loppunu ikinä, vuosin neljä viikkoo putkeen ja lopettamisen jälkeen vielä viikon. Ei ne vaan kaikille sovi... :confused:

Takaisin