Nyt kaipais vähän "ikäistään tukea*

OnEmOrE19

Näppärä viestien naputtelija
Nyt on se hetki,kun kuvittelee olevansa ainoa +40v vauvakuumeilija...jolla "tämä oli tässä" työstäminen ollut jo kauan,ja kun kuvittelet olevasi asian kanssa jollain lailla sinut se iskee...piina viikot😳 vi

Huomenta,se olis niinku testaus päivä...ihan hirvee 🤢olo, tissit kipinöi niin,että liivit sattuu ja kun lapset oli aamukuskattu,tuli itku...epätietoisuus ja tämä olo...pää ihan sekasin...

Miten voi olla näin kamala oireiden kirjo ja nega😭😭
Okei,se olis vasta abaut4+1 mut silti..MIKSI NÄMÄ HIIVATIN OIREET😭😭😭
edessä piinaviikko kirjaimellisesti..
Tämä käy mielen päälle,koska tottakai nyt miettii kaikki muut kamalat vaihtoehdot,mistä voi olla kyse...
Anteeksi purkaus,mut ei näitä oloja voi sisälläänkään pitää...😢

Miten voi olla näin kamala oireiden kirjo ja nega😭😭
Okei,se olis vasta abaut4+1 mut silti..MIKSI NÄMÄ HIIVATIN OIREET😭😭😭
edessä piinaviikko kirjaimellisesti..
Tämä käy mielen päälle,koska tottakai nyt miettii kaikki muut kamalat vaihtoehdot,mistä voi olla kyse...
Anteeksi purkaus,mut ei näitä oloja voi sisälläänkään pitää...😢
Oletko ollut minkä aikaa ilman ehkäisyä? Olen 41v. Minulla on kaksi lasta ennestään, nuoremoi syntyi 2016. Eli 8 vuotta ehti olla säännöllisesti ehkäisy. Lopetin -24 heinäkuussa ja raskaaksi tuloon meni useampi/monta kiertoa. Osa ohi menneistä kierrosta oli sellaisia, että olin täysin varma plussasta oireiden ja kaiken maailman kipujen takia. Yhdessä kierrossa oli valtavan kovat krampit. Ja sitten muutaman päivän päästä vuoto alkoi normaalisti. Kävi tosi voimakkaasti psyykeen päälle. Gynekologilta selvitin, niin voi mennä 6-12 kk ennenkuin kierto palaa normaaliksi.

Toivottavasti saat mielenrauhaa asian suhteen ja että plussa tulisi 😊

Takaisin