Nuoria mammoja hämeenlinnasta?

Helloitsme

Oman äänensä löytänyt
Olen 19, ja juuri muuttanut hämeenlinnaan mieheni kanssa, pohdin vain löytyisikö muita nuoria äitejä näiltä suunnilta ? Hämeenlinna uusi paikka, miehen koulun takia muutettiin, ja itse en tunne ketään enkä tiedä kaupungista mitään, koskaan en ole käynyt :D
 
Täälä olis ainaki halu muuttaa juuri Hämeenlinnaan! Asunnon vieläku sais. :) 25 on ikää mulla.
 
Minä en ole enää nuori (30v.), mutta Hämeenlinnaa lähellä. x) Kiva kaupunki!
 
@Lingon nuorihan vielä oot ! :) onko sulla monta lasta ? Olis kauheen ihana tutustua vähän odottaviin äiteihin täälläpäin :)

Ja @treva , kannattaa laittaa asuntohakemuksia, laitoin itse avaralle hakemuksen ja seuraavana päivänä ilmottivat että olis asunto meille :)
 
Mulla on poika 1v 8 kk ja tämä toinen tulossa. :) Asutaan Janakkalan puolella, mutta täällä landella ajattelen että alle 30 min ajomatka on vielä kohtuu lähellä. :D
 
Juu ei siitä pitkä matka ole, lahteen vanhemmille mennessä ajellaan välillä siitä janakkala/turenki kautta :)
 
Moikka :) asustelen itse tossa visamäessä, tosiaan olis kiva tutustua muihin äiteihin/tuleviin äiteihin, ja ylipäätään uusiin ihmisiin. Tylsiä päivät kun mies koulussa/töissä ja itse kotona.. :sad001
 
Moikka, sekaannun tänne vaikka oonkin ikäloppu 33v Asun Hausjärvellä ja katsoin että Lingon aika lähellä oot, meetkö Hämeenlinnaan synnyttämään?
 
Vauva2015, aika lähellä olet ja Hämeenlinnaan juu. :) Mites sulla? Hämeenlinna vai Hyvinkää?
 
Hämeenlinna valittiin. Siellä oonkin jo käynyt nt-ultran jälkeen tuon raskausajan diabeteksen takia. Reilun viikon päästä taas, oli kyllä tosi mukava kätilö ja lääkärikin. Vähän alkoi ahdistaa kun näin oven jossa luki synnytyssalit, on siis ensimmäinen tulossa.
 
Koska sulla on laskettu aika? On se kyllä vähän ahdistavaa nähdä jo ne kyltit saleihin kun vasta ultrassa käy. :) Joudutko ihan insuliinia tai tablettihoitoa ottamaan diabetekseen?
 
Mulla on 8.10 la. Antoivat heti insuliinin iltaan kun tuota paastosokeria on kuulemma vaikeampi yrittää ruokavaliolla kuriin. Ihan kiva kyllä kun meitä nyt seurataan tarkkaan ja näkee vauvankin usein.
 
Niinpä. :) Hyvä kun seuraavat tarkkaan. Mullakin oli sokereissa heittoa, mutta toiseen suuntaan. Vielä en kuitenkaan ole saanut ylimääräisiä käyntejä, vaikka edellisen synnytyksen jälkeen sanoivat että seurataan tarkemmin mahdollista tulevaa raskautta.
 
Marilynn, ollaan laiteltu hakemuksia, toivottavasti pian tärppää! Tällähetkellä asun semmosella paikkakunnalla mistä on 300km lähimpään synnytyssaliin... :)
 
Juu se ei oo kyllä kiva matka. Moni on tuonne välille synnyttäny :)
No mutta nyt on asunto Hämeenlinnasta ja kesäkuussa muutto!
 
Takaisin
Top