(Nuoria) Äitejä Oulun seudulta?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja baby1
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä olisi yksi 24-vuotias odottaja Välivainiolta, Oulusta :) En löytänyt mistään Facebook-ryhmäänne, voiko sinne liittyä?

Nuita facebook-ryhmiä on näköjään kaksi, itse laitoin iinaelle yksityisviestillä että haluan liittyä ryhmään ja oman sähköpostiosoitteen. :) Mutta en tiedä onko meille oululaisille odottajille omaa ryhmää.

Kiitos :) Toivottavasti myös tapaaminen joskus onnistuisi. Olis kiva tuntea muitakin äippäihmisiä :)

Pitäiskö nähdä ens viikolla jossain välissä, jos m-annika on silloin jo täällä? Vieläkö joku on töissä vai käykö aika kuin aika?

Mulle käy kaikki muut päivät paitsi tiistai, ja torstaina käy kahden jälkeen. :) mammalomalla oon ollut jo toukokuun alusta.

no miten olisi, oisko se sitten tuo torstai milloin treffailtais porukalla? Mulla tosiaan on lääkärineuvola tuolloin torstaina yhdeltä, ja tuskin siellä tuntia pitempään menee. :)

Hei! Ei ainakaan minun tietääkseni ole vielä tavattu. :) Täällä ei ainakaan sovittu vielä mitään tarkemmin, oli kyllä tarkoitus tavata viime viikolla.

Kyllä mulle ainakin käy. Mihin aikaan? Ja olisiko täällä muitakin jotka haluaisi tulla mukaan? :)

Takaisin