Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Teillä joilla on lapsi, osasitteko aavistaa sukupuolen jo suht vahvasti ennen kun sen tiesitte?
Ja osuiko aavistus oikeaan? :-)
Miten tätä pahoinvointia saa helpotettua?? Ja milloin tää huimaus loppuu:D vaikee käydä töissä tai mitään ku tuntuu et laivalla olis..
Meillä viimeksi olin aluksi täysin varma että tulossa on tyttö, mies oli koko raskauden pojan kannalla. Mulla ehkä puolivälissä vaihtui vahva tyttö vahvaan poikaan. Ja synnytyssalissa sitten ku poika saatiin niin mun ensimmäiset sanat mahto olla "Me tiiettiin" :D nyt toivotaan molemmat että ois tyttö mutta mitään aavistusta ei kummallakaan oo.Teillä joilla on lapsi, osasitteko aavistaa sukupuolen jo suht vahvasti ennen kun sen tiesitte?
Ja osuiko aavistus oikeaan? :-)
Olen siis alkuvuodesta 17 vuotta täyttävä nuori naisenalku, ja toivotusti (vaikken kylläkään erityisen suunnitellusti) raskaana viikoin 8+5. Olen saanut todella lämpimän vastaanoton maaliskuisissa ja palstalla ylipäätään nuoresta iästäni huolimatta, mutta täältä ehkä saattaisi saada vertaistukea samankaltaisessa elämäntilanteessa olevilta. :-) Myönnän seuranneeni tätä keskustelua jo tovin ottamatta kuitenkaan itse osaa jutteluun, vaikka ikäni puolesta uskon sopivani joukkoon paremmin kuin hyvin...Olen siis alkuvuodesta 17 vuotta täyttävä nuori naisenalku, ja toivotusti (vaikken kylläkään erityisen suunnitellusti) raskaana viikoin 8+5. Olen saanut todella lämpimän vastaanoton maaliskuisissa ja palstalla ylipäätään nuoresta iästäni huolimatta, mutta täältä ehkä saattaisi saada vertaistukea samankaltaisessa elämäntilanteessa olevilta. :-)
Varhainen - ikä 16 (-00) / asuinpaikka Turku / raskaana (esikoisen laskettu aika maaliskuussa 2017) / varsinaisesta ehkäisystä luovuttu alkuvuodesta 2016 / kuumeilua takana vuosi