Nuoret äidit, vauvakuumeilijat tai sekä että

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mymlan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Sanokaa etten mä oo ainoa joka loukkaantuu miehen juomisesta?

Et oo. Mä oisin kyllä ryyppäämisestä pahottanut mieleni.. Mies onneks omasta tahdostaan lopetti tupakoinnin ja alkoholin käytön kokonaan, kun tulin raskaaksi. Tosin, enhän mä yksin ole raskaana, vaikka vauva on mun mahassa. :)

Meillä mies juo aika harvoin ja ystävät joka vklp että viikolla joten ei kauheesti oo se haitannut. Mutta mies vieläkin tupakoi vaikka sanoi lopettavansa odotusajaksi,mutta toisaalta ymmärrän että polttaa välillä kun täällä on muutenkin ollut hyvin kiukkuinen ilma minusta johtuen XDkiitos tupla hormoonien:D ja saa sanoa paskaksi tai huonoksi äidiksi mutta itse haaveilen sitä kun päästään kotiin vauvojen kanssa ja saadaan kaikki nukkumaan illalla. Minua odottaa kylmä sommersby jääkaapissa. Menen takapihalle ja poltan tämän 9kk jälkeen yhden tupakan. Joo vaikka esikoisen jälkeenkin sanoin että en polttaisi ja paskat kun imetys loppui heti olin tupakoimassa ja uskon että en näittenkään jälkeen osaa lopettaa kokonaan kun kaikki polttaa ketä tunnen .. Omat vanhemmat molempien puolelta ja ystävät . Ja tiedän, että lapsia pitäisi varjella siltä ja niin olenkin tehnyt. En ikinä heidän läsnäolessa tupakoi.. Kuin taas omat vanhemmat minun ja pikkuveljeni kohdalla ..

Mie ainakin suutuin ku mies lähti juomaa. Kerran kävin mukana alkuraskaudesta selvinpäi baarissa ja järki lähti...:D en ymmärrä miten joskus iteki viihtynyt siellä..

Tupakan pystyin lopettaa raskauden ajaksi ja ihme kyllä en oo vielä alkanu uuellee polttaa eikä tee ees mieli.

Oon vissii kerran suuttunu miekkoselle ku oli juomassa ja oli sammunu wikä vastannu että kauanko ootan siinä pihassa :D onneks sen kaveri sit laitto kuvan et jäbä nukkuu et haluunko siihe kans yöks vai meenkö kotii :D menin kotii ja pidin pari päivää mykkäkoulua :D Ei mua muuten haittaa et se käy kerran kolmessa kuussa jossai kavereittensa kanssa ku kuitenki iskee kokoajan viestiä et haluis jo kotii :D (tyhmä menee ja valittaa sit et haluaa kotii :D )

Munki ukko on oonaa_ iha samalainen et se käy harvoin juomas ja sit kuitenki koko aja laittaa viestiä et ei ois pitäny lähtä oot yksin ja tahon luo. Joskus säälittäny ittiä jo nii paljo et menny kaveriksi sinne et se voi ottaa nii ei se loppujelopuks oo osannu ees ottaa ko kaks ja sit se on valmis menee kotiin. :D oon kerran viien vuojen aikana nähny et se ois oikeesti humalas.

Munki ukko on oonaa_ iha samalainen et se käy harvoin juomas ja sit kuitenki koko aja laittaa viestiä et ei ois pitäny lähtä oot yksin ja tahon luo. Joskus säälittäny ittiä jo nii paljo et menny kaveriksi sinne et se voi ottaa nii ei se loppujelopuks oo osannu ees ottaa ko kaks ja sit se on valmis menee kotiin. :D oon kerran viien vuojen aikana nähny et se ois oikeesti humalas.

:D Hassuja miehiä ❤

Mä en niinkään suutu siitä jos tuo haluaa lähteä juomaan, mutta kyllä aina painotan että saa tehdä sen niin, ettei mun tarvii katella sitä kännissä. Eipä tuo usein juokaan et ei sen puoleen... Mut käyköön nyt kun vielä voi :grin

En oo kolmeen kuukauteen päässyt seuraileen tän foorumin keskusteluja! :( tänne kuuluu hyvää? Mikä polttavana puheenaiheena? :D meillä nyt rv 31! Jänskättää jo! Synnytystä oon kovasti jo miettinyt ja kerkiääkö tässä varmasti kaiken tekeen! Ja mitä puuttuu! Kauheeta iik! :D

Mun miehestä on tullut aivan ihana! Alussa kaikki tuntu kaatuvan niskaan ja kaikkee! :( mut nyt mies on mun kanssa kotona melkein aina eikä edes halua lähtee viikonloppuisin ryypylle yms. Oon niin ilonen. Ehkä muuttunut sillekkin konkreettisemmaks tämä kun maha kasvaa ja vauva liikkuu selkeästi!

Mä taas oon pariin kertaan joutunu käymää näytillä supparien takia ja saanu lapsen isän kanssa selvitettyä asioita sen verran että mietitään suhteen jatkamista siitä mihin se jäi huhtikuussa... :o

Mä taas oon pariin kertaan joutunu käymää näytillä supparien takia ja saanu lapsen isän kanssa selvitettyä asioita sen verran että mietitään suhteen jatkamista siitä mihin se jäi huhtikuussa... :o

No sehän on kiva lapsellekkin! :) ja tietty sulle helpompaa kun apua!

Hyvin on lähtenyt. Eilen vasta päästiin kotia sairaalasta, oltiin siis viikko osastolla ku bilirubiinit nousi torstaina ja yks päiväki vietettiin valossa. Päivät menny poikaa imettäessä ja ihastellessa. Tuntuu hullulta et oon saanut tonmosen pienen tuhisijan aikaan ❤ kova poika vaan kakkaamaa ja pissaamaan milloin lavuaarin, päälle, hoitopöydälle tai puhtaille vaatteille...:D

Vinkkejä jalkojen turvotukseen? Mulla tulee iha sika kipiäksi jalkapohjat ja jalkapöytä päivän mittaa ko kerää nestettä :( tuntuu et ei auta vaikka lepäilee ja nostelee jalkoja ylös.

Kerran melkein naamaanki saanut :D
Tukisukat! _ käytin itse aina kotona ollessa niitä ja auttoi kyllä

Teillä joilla on lapsi, osasitteko aavistaa sukupuolen jo suht vahvasti ennen kun sen tiesitte?
Ja osuiko aavistus oikeaan? :-)

Teillä joilla on lapsi, osasitteko aavistaa sukupuolen jo suht vahvasti ennen kun sen tiesitte?
Ja osuiko aavistus oikeaan? :-)

Meijän aavistus meni ihan päin mettää ja harmitti vähän :D Nyt tosin jo tottunu ajatuksee et tuleeki toinen mitä alussa veikkas, mutta eihän ne koskaa oo ihan täysin varmoja jos jalat vähänki ristissä :D Ja siis ei oo syntyny vielä (ens viikolla laskettuaika ääk!! :o ) eli sehän voi vielä muuttuakki :D

Takaisin