Nuoret äidit, vauvakuumeilijat tai sekä että

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mymlan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Meil kävi täs kotiin ajaessa tilanne et mies joutu tekee äkkijarrutuksen ja kun en ollu valmistautunu siihen nii vyö kirras mahaa mun nytkähtäessä eteenpäin. Säikähin tilannetta ja tuli ihan vetelä olo säikähyksestä mutta minkäälaisia kipuja tai muuta ei siitä aiheutunu. Nyt oon iha hermoheikkona et varmana sattu jotai ja en vaa huomaa tai jotain ja mää tyhmänä vaikka oon hakeutumatta hoitoon vaikka pitäs. :( olo on aiva normaali mut ressaa et onks kaikki kunnos.

Jos yhtää huolettaa ni soita äpolille ja kerrot tilanteen :) Ei ole yhtään turhaa käyntiä tai soittoa ❤ Onneks ei käyny kuitenkaa pahemmin ja miehes oli valppaana! :)

53bc0ababd1ca33079c6d29197faed75

Tässä vielä muokkaamaton kuva, viivahan on tummempi livenä. :-D

Äää lisää plussia!! Ihana <3

Tsemppiä Youngmama ❤ kohta on pieni sylissä!

Paljon onnea pienitimantti plussasta! :)

Huimasti onnea pienitimantti jeee ihanaa ku on näin paljon vauvauutisia!! :) Oon ihan fiiliksissä youngmaman synnytyksestä ja teijän kaikkien plussista!! ❤❤

Riikkarii meidän tuttava oli viimisillään ja kaatui suoraa mahalleen, synnytti terveen tytön vähän yli la :) jos vauva liikkuu eikä vielä ole mitään kipua yms ilmenny, kaikki on varmasti hyvin!

Youngmama, mä kun sain epiduraalin ja meni vedet aukesin super nopeasti vaikka supistuksia tuli koko ajan vain yli 10min välein.. :) toivotaan, että säkin olet jo siellä tositoimissa!

Takaisin