Mulla ja mun vanhimmalla pikkuveljellä ikäeroa 2,5v ja toiseen mulla 4v. Ei olla kummankaan kanssa missään väleissä tällä hetkellä, lapsena oltiin parhaitakavereita.
Mun nuorin pikkuveli on 11, eli ikäeroa n. 8 vuotta ja ollaan tosi hyvissä väleissä nyt, mutta mun asuessa kotona oli huonot välit.
Veljet keskenään tappelee tosi paljon, toki noi vanhimmat oli teini-ikään asti kavereita ja niillä oli yhteiset kaverit pienen ikäeron (1,5v) vuoksi.
Nuorimmalle veljellä ei ole oikein koskaan ollut meistä leikkikaveria vaikka nuorten ikäero vaan 4 vuotta.
Mun nuorin pikkuveli on 11, eli ikäeroa n. 8 vuotta ja ollaan tosi hyvissä väleissä nyt, mutta mun asuessa kotona oli huonot välit.
Veljet keskenään tappelee tosi paljon, toki noi vanhimmat oli teini-ikään asti kavereita ja niillä oli yhteiset kaverit pienen ikäeron (1,5v) vuoksi.
Nuorimmalle veljellä ei ole oikein koskaan ollut meistä leikkikaveria vaikka nuorten ikäero vaan 4 vuotta.
huomenna pitäisi menkat alkaa ja on ollut menkkamainen ja siihen kuuluva märkä olo :/ kipeästi on tänään pistellyt alavatsaa, mutta kun en sitten millään muista onko tälläistä ollut aiemmin menkkojen alussa
ei ainakaan joka kerta, eikä varmaan näin kipeästi.
... Tääl oli joku plussannukki, tuli ihan kyyneleet silmiin, onnee kovasti!