Mä en ressannu synnytystä ja yllätyin kuinka "mukavaa" puuhaa oli loppupeleleissä. Supparit oli toki ikäviä, mutta liikkuminen ja lämmin suihku autto alussa paljon, myöhemmässö vaiheessa sain vielä kohdunkaulanpuudutteen ja pudendaalipuudutteen. Oma synnytys kesti vähän reilu 8h ja sain vain ihan pienen nirhauman. Olo oli hyvä heti ja kävelinki reippaasti osastolle, muutenki paikat tuntu melkein siltä etten oisi synnyttänytkään. Oisin voinu synnyttää uudelleen heti ja nyt ootan jo innolla seuraavaa synnytystä.
Mutta asiasta ei kannata ottaa ressiä, kulkuun ei pysty paljoa itse kuitenkaan vaikuttamaan..
Mutta asiasta ei kannata ottaa ressiä, kulkuun ei pysty paljoa itse kuitenkaan vaikuttamaan..

oikeastaan ensimäiset viikot pojan kanssa meni hukkaan kun en osannut nauttia ja koin olevani p*ska äiti. Ei ollut mitään "vau, ihanaa" elämystä. Mutta tämä tilanne hellitti aika pian, ja nyt niitä onnen kyyneleitä tulisi koko ajan kun vain mietinkin kuinka onnekas olen kun saan olla ihanan lapsen äiti 
ja yllättävän yleistä, kaikki ei vaan kehtaa sitä ääneen kertoa kun tuntee olevansa sen takia huonompi äiti, kaikki ei mene aina niin kuin elokuvissa
taisin olla pikkaasen väsyksissä, ukkokin mulle vaan nauro
onneksi ei ollut kukaan muu näkemässä