Nukutteko puolison kanssa samassa sängyssä? Jos ette, miksi? Onko syynä esim. vauva tai toisen kuorsaaminen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sama täällä!Nukutaan yhdessä, on ihana nukahtaa toisen viereen. Ihan on vaikea nukahtaa, jos mies ei ole vieressä.
Onko mies käynyt uniapneatutkimuksissa? Onko ylipainoa tai ruokavaliossa korjaamista? Korvatulpat eivät kuulosta parhaalta ratkaisulta ja toiseen huoneeseen siirtyminen ei paranna miehen unta ja terveyttä.Juuri nyt ei nukuta samassa sängyssä. Mies kuorsaa niin kovaa, että edes korvatulpat ei riitä... ja vuosia niitä käyttäneenä korvakäytävät on herkistyneet tosi paljon. Ja lisäksi 4 v on nukkunut meidän välissä ja on kova potkimaan / nukkuu poikittain... ja minulle on jäänyt semmoinen kyljen levyinen siivu sänkyä! Eli olen siirtynyt vierashuoneeseen. Ja pakko sanoa, että olen saanut vuosien univelkaa kurottua!
On kyllä ollut tavoite hankkia 4-vuotiaalle uusi sänky (haluaa parvisängyn kuten isosiskolla), jolla saisi hänet houkuteltua omaan huoneeseen... mutta juuri nyt nautin siitä että saan olla rauhassa ihan yksin hiljaisuudessa ja nukkua ilman korvatulppia! Nekin nimittäin alkavat häiritä ja herättävät sitten jossain vaiheessa aamulla.
Onko mies käynyt uniapneatutkimuksissa? Onko ylipainoa tai ruokavaliossa korjaamista? Korvatulpat eivät kuulosta parhaalta ratkaisulta ja toiseen huoneeseen siirtyminen ei paranna miehen unta ja terveyttä.