Nub tietäjiä

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Marr
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
nub theory queens - ryhmän kätilöt Facebookissa näitä ratkoo. Toki englanniksi. Kuvasta en osaa sanoa onko toi osa jalkaa vai nub. Jos vauvan ikä kuvassa on alle 12 viikkoa niin veikkaus on epävarma. Kalloteoria on tänä päivänä todistettu toimimattomaksi…

Jos toi on nub niin sanoisin että poika, mutta jos kyseessä on vaan osa jalkaa niin voi olla tyttökin. 😂

Meillä oli eilen 12 viikon ultra ja kaveri sanoi että osaa katsoa nub-teorian mukaan kumpi on tulossa. Sanoin ettemme halua tietää / arvailla vielä ainakaan sukupuolta, mutta heti kuvan nähtyään hän totesi että siellä on selvästi tyttö. Olen onnellinen kumpi vain onkaan tulossa, mutta suututtaa kaverini ihan todella paljon. Olisin halunnut elää sillä aatteella että se voi samalla varmuudella olla ihan kumpi vain. Nyt tuntuu kuin se olisi todennäköisesti tyttö.

Meillä oli eilen 12 viikon ultra ja kaveri sanoi että osaa katsoa nub-teorian mukaan kumpi on tulossa. Sanoin ettemme halua tietää / arvailla vielä ainakaan sukupuolta, mutta heti kuvan nähtyään hän totesi että siellä on selvästi tyttö. Olen onnellinen kumpi vain onkaan tulossa, mutta suututtaa kaverini ihan todella paljon. Olisin halunnut elää sillä aatteella että se voi samalla varmuudella olla ihan kumpi vain. Nyt tuntuu kuin se olisi todennäköisesti tyttö.
Onpas ajattelematonta kaverilta. Ymmärrän harmin, mutta yritä olla huolimatta. Ei nub-teorialla saa kuitenkaan 100% varmaa tulosta. Voi hyvinkin muuttua tytöstä pojaksi vielä.

Meidän vauvan kuvasta moni sanoi, et tyttö tulossa. Siinä oli jalka sopivasti silleen et et ollu varma olisiko sen alla jotain (poika-nub), mut joku uloke näkyi (joka näytti tytöltä).
Yllätys oli iso, kun labrasta tuli Nipt-tuloksissa et poika tulossa ja samaa toistettiin ultrissa.
Eli hyvin voi sun kaveri olla väärässä.

Meilläkin meni kaikkien nub-analysoijien veikkaukset pieleen sukupuolen osalta, eli kumpi vain voi olla tulossa 😊

Takaisin