Nub-teoria

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vargynja
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Nub-teorian mukaan sukupuolen voi määrittää jo nt-ultrassa genitaalikyhmyn asennon perusteella. Voit lukea aiheesta lisää täältä.

Teillä on ensimmäisillä nt-ultra varmaan jo tehty ja muillakin ihan nurkan takana. 😊 Kiinnostaako teitä sukupuolen määrittäminen kyseisen teorian avulla? Katsotteko ultrakuvia sillä silmällä?

Itse en ymmärrä tuosta nub teoriasta mitään 🙈😅 jos joku osaa katsoa niin tässä kuva, olkaa hyvät ❤️
View attachment 125992
Jos nubi on siinä missä kuvittelen, niin minun silmään hän olisi kovasti pojan näköinen. Tuo kulmikkaan oloinen pään muoto tukisi myös poikaveikkausta. :smiling-eyes: Sinullahan on komea rivi jo poikia! :Smiling Face With Heart Shaped Eyes: Ehkäpä miehesi on näitä jotka siittävät vain yhtä sukupuolta sujuvasti?

Mäkin yritin kovasti tiirata ruudulta näkyykö mitään merkkejä 😁 siinä kuvassa mikä saatiin ei taida näkyä nubia, mutta itse veikkaan edelleen tyttöä 😅

@-Nennu- kuvasta vaikea sanoa, mäkään en ole mikään haka näissä 🤔

Jos nubi on siinä missä kuvittelen, niin minun silmään hän olisi kovasti pojan näköinen. Tuo kulmikkaan oloinen pään muoto tukisi myös poikaveikkausta. :smiling-eyes: Sinullahan on komea rivi jo poikia! :Smiling Face With Heart Shaped Eyes: Ehkäpä miehesi on näitä jotka siittävät vain yhtä sukupuolta sujuvasti?
Samaa mieltä 🥰 en osaisi tyttöä odottaakaan 😅 ja tuli tuolla ultrassa jotenkin tosi vahvasti poika olo 💙

Pitääkin perehtyä tähän! Meillä viikon päästä nt-ultra eikä mitään viboja kumpi olisi tulossa…

Hei pistetäänpä tännekin! Oisko valistuneita arvauksia, kun meille ei kätilö suostunut mitään arvailemaan 🙊

Liitteet

• IMG_20230929_125300.jpg
    IMG_20230929_125300.jpg
    1.9 MB · Katsottu: 27
Takaisin