Nub-teoria

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Nub-teorian mukaan sukupuolen voi määrittää jo nt-ultrassa genitaalikyhmyn asennon perusteella. Voit lukea aiheesta lisää täältä.

Teillä on ensimmäisillä ehkä nt-ultra jo tehty ja muillakin jo nurkan takana. Kiinnostaako teitä sukupuolen määrittäminen kyseisen teorian avulla? Katsotteko ultrakuvia sillä silmällä?
 
Tää on tosi mielenkiintonen teoria, ja ymmärtääkseni melko tarkka jos nub näkyy vain hyvin. Kummastakaan aiemmasta en ole nähnyt nubia, mutta yhdestä ystävän nt-kuvasta näki tyttönubin, ja tytön hän saikin 😊
Jännä nähdä näkyykö tästä kolmannesta, ensiviikolla toivottavasti kaikki hyvin muuten siellä 🫶🏻

JOS jaatte tänne ultrakuvia, muistakaa peittää hetut ym tiedot 👍🏻
 
Tokassa raskaudessase ultraaja tiesi kaiken. Tästä teoriasta ja kertoi heti kysymättä että tyttö tulee ja niin tulikin. Onneksi haluttiin tietää sukupuoli silloin, koska olisi ollut kamalaa jos olisi esim halunnut pitää yllätyksenä. Tällä kertaa kysyn jos ultraaja osaa katsoa tai saisi kuvan mistä itse voisi sitten yrittää päätellä
 
Salaisten puolellekin tämän lisäsin: en tiedä mikä kerros näkyvissä, reisi/reittä vai nubia. Itse näen poikanubina, mutta malli vähän kumma, enkä ole lainkaan varma onko sitä koko kuvassa 😅

Mitäs ootte mieltä?

Molemmat löytyy jo ennestään, eikä tosiaan kummallakaan näy niissä kuvissa 🫣
 

Liitteet

  • 376C14FD-8B6B-4742-B1C8-8EC99FAF92CB.jpeg
    376C14FD-8B6B-4742-B1C8-8EC99FAF92CB.jpeg
    1.5 MB · Katsottu: 39
Salaisten puolellekin tämän lisäsin: en tiedä mikä kerros näkyvissä, reisi/reittä vai nubia. Itse näen poikanubina, mutta malli vähän kumma, enkä ole lainkaan varma onko sitä koko kuvassa 😅

Mitäs ootte mieltä?

Molemmat löytyy jo ennestään, eikä tosiaan kummallakaan näy niissä kuvissa 🫣
Vastasinkin jo että mun mielestä tossa on poika mutta vaikeahan näitä on katsoa 😊
 
Salaisten puolellekin tämän lisäsin: en tiedä mikä kerros näkyvissä, reisi/reittä vai nubia. Itse näen poikanubina, mutta malli vähän kumma, enkä ole lainkaan varma onko sitä koko kuvassa 😅

Mitäs ootte mieltä?

Molemmat löytyy jo ennestään, eikä tosiaan kummallakaan näy niissä kuvissa 🫣
Villi veikkaus kans pojan suuntaan, mutten ole tosissaan mikään expertti. Facebookissahan on se nub theory queens-ryhmä, jossa kuulemma taitavia katsomaan. 🤩
 
Niin voi olla, mitä kans oon selkeitä nub-kuvia katsellut. Ei osunut silmään ultran aikana kyllä ollenkaan nubit.. 😅
Joo sama homma mulla. Samallai ku tos kuvas nii meijän vaavi liikku kyllä mutta aina jalat niin että nubia en kyllä nähnyt missään vaiheessa sen puol tuntisen aikana kun ultrattiin
 
Me käytiin yksityisellä ja kysymättä kertoi sukupuolesta veikkauksen, että poika olisi. En itse edes ollut tähän teoriaan vielä silloin tutustunut, mutta nyt kyllä itsekin tähän samaan poika-ajatukseen lämpenen sillä se nub (tai napanuora) oli ihan 90 asteen kulmassa.
 
Takaisin
Top