Nub-teoria

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Nub-teorian mukaan sukupuolen voi määrittää jo nt-ultrassa genitaalikyhmyn asennon perusteella. Voit lukea aiheesta lisää täältä.

Teillä on osalla nt-ultra jo tehty ja lopuilla alkaa lähestyä. :smiling-eyes: Kiinnostaako teitä sukupuolen määrittäminen kyseisen teorian avulla? Katsotteko ultrakuvia sillä silmällä?
 
Tää on ollut mulle ihan uus juttu ja oon yllättynyt kun on kuullut että monetkin on saanut paikkansa pitävää infoa tiirailemalla ultria "sillä silmällä" tässä vaiheessa. On alkanut itseänikin enemmän kiinnostamaan tämä, mutta meillä ultra on 12+0 ja jostain luin että luotettavaa tietoa sais vasta joskus 13+ viikoilla.
 
Harmi, kun en tiennyt teoriasta ennen nt-ultraa. :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Muuten ois voinutkin sillä silmällä tarkkailla kuvaruutua. Ultrakuvista ei voi oikein mitään päätellä, kun pienellä jalat tyylikkäästi ristissä joka kuvassa. :Grinning Face With Smiling Eyes:
 
Nt-ultrasta saadut kuvat on niin suttusia, varsinkin sieltä hoodeilta, että ei toivoakaan saada mitään selvää :Smirking Face:
 
Itseasiassa ultrassa näin mielestäni tytön merkit. Toki olen tietänyt jo aika raskauden alussa, että tarmokas tyttö tulee, koska näin hänestä unta
 
Nt-ultrasta saadut kuvat on niin suttusia, varsinkin sieltä hoodeilta, että ei toivoakaan saada mitään selvää :Smirking Face:

Sama, ja jalat tietenkin sätkii ylöspäin jokaisessa kuvassa, ettei noista voi päätellä mitään. Jos hän suostuisi sitten näyttäytymään rakenneultrassa :smiling-eyes:
 
Takaisin
Top