Nub-teoria

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Nub-teorian mukaan sukupuolen voi määrittää jo nt-ultrassa genitaalikyhmyn asennon perusteella. Voit lukea aiheesta lisää täältä.

Teillä alkaa nt-ultra lähestyä, ensimmäisillä ehkä jo tehtykin. :smiling-eyes: Kiinnostaako teitä sukupuolen määrittäminen kyseisen teorian avulla? Katsotteko ultrakuvia sillä silmällä?
 
Olis ollut mielenkiintoista kuulla arvio, mutta ei käynyt sitten kuitenkaan mielessä kysyä asiasta siinä ultrassa. Kuvista ei erota mitään enkä siinä ultran aikanakaan nähnyt selvästi tuota kohtaa. Sukupuoli selviää jokatapauksessa niptin kautta, joten olis saanut aika nopeasti tietää olisko tämän teorian mukainen veikkaus pitänyt paikkaansa.
 
Mä en ollut tästä kuulutkaan esikoisen odotusaikana, pitäis mielenkiinnosta kaivella hänen ultrakuvat, että näkyykö niissä nub. Tiedän jo valmiiksi, että tuo nt-ultran tekevä lääkäri ei ole mikään sellainen jutustelija, ettei varmaan ota tähän nub-asiaan mitään kantaa. Tykkään kyllä siinä mielessä hänen tyylistä, että mennään heti asiaan, kun jännittää muutenkin noi ultrat tosi paljon. Mutta pitää itse koittaa tiirailla tota nubia ihan mielenkiinnosta :Grinning Face With Smiling Eyes:
 
Olen kyllä kuullut tästä aikaisemminkin, mutta varmaan jaksan odottaa tietoa rakenneultraan asti. Ainakaan jos ei ultraajan kanssa tule jotenkin spontaanisti puheeksi tai kuvista näe selkeästi aluetta. En myöskään luota tietoon välttämättä riittävän vahvasti. Olisi ikävä tässä vaiheessa saada joku tieto, asennoitua siihen ja sitten joutua muuttamaan ajatusmaailma jos se muuttuisi esim. rakenneultrassa. Eli todennäköisesti ei :smiling-eyes:
 
Mä en tajunnut nt-ultrassa katsoa siitä liikkuvasta kuvasta. Jälkikäteen kuvista en kyllä osaa sanoa itse ollenkaan! :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:
 
Muokattu viimeksi:
Mun ei pitänyt edes yrittää tutkia nubia, koska edellisessä raskaudessa omat ja muutaman foorumilaisen arvio mun ultrakuvasta meni ihan metsään, mutta silti tänään katselin tota nt-ultran kuvaa sillä silmällä… Enkä osaa sanoa :tears: Ehkä näyttäisi vähän enemmän pojalta. Mutta sit taas esikoisen nt-ultrakuva näyttää mun mielestä edelleen ihan selvältä tytöltä ja poika tuo lapsi kuitenkin on :Grinning Face:
 
En ymmärtänyt ultrakuvasta sen enempää kun missä on vauvan tietyt ruumiinosat ja se riitti. :rolling:
 
Takaisin
Top