Nub-teoria

Bella Swan

Moderaattori
Staff member
Administrator
Maalisäidit 2020
Nub-teorian mukaan sukupuolen voi määrittää jo nt-ultrassa genitaalikyhmyn asennon perusteella. Voit lukea aiheesta lisää täältä. Ensimmäisillä teillä on varmaan nt-ultra jo tehty tai ainakin ihan nurkan takana. :) Kiinnostaako teitä sukupuolen määrittäminen kyseisen teorian avulla? Aiotteko katsoa ultrakuvia sillä silmällä?
 
Mä tilasin genderexpert.Comista "analyysin" sukupuolesta. :D Ramziteorian mukaan rv6 ultrasta tulis tyttö 65%, nyt rv12 ultrassa NUB teorian mukaan 90%poika ja kallonmuototeorian mukaan 80% poika. Beaming Face With Smiling Eyes oma tunne ollut alusta saakka poika, ja tuo ekan "tyttö uutinen" oli outoa ja en uskonutkaan tulosta yhtään. Mut teorioitahan nämä vaan ovat, kohtahan asia varmistuu ultrasta! Mutta omalla silmällå katsottuna kyllä se genitaalikyhmy semi pystyssä on suhteessa rankaan, niin omakin arvio ultrakuvan perusteella olisi poika. Beating Heart Kumpi vaan, yhtä toivottu. Sukupuolen arvuuttelu on kuitenki arvuuttelua näiden teorioiden kanssa (IMO) Beaming Face With Smiling Eyes
 
Vertailin tänään esikoisen ja tämän kuopukseni nt-ultrakuvia ja genitaalikyhmyä en kyllä mistään erota, mutta kallonmuodon perusteella nyt olisi tyttö, esikoisella selvä ”poikakallo” (ja hän siis on poika).
 
Vertailin tänään esikoisen ja tämän kuopukseni nt-ultrakuvia ja genitaalikyhmyä en kyllä mistään erota, mutta kallonmuodon perusteella nyt olisi tyttö, esikoisella selvä ”poikakallo” (ja hän siis on poika).

Millainen on poikakallo? Oon yrittänyt tutkia mutta en niistä oikein ymmärrä :) tämmöisen olen saanut
 

Liitteet

  • Logopit_1636053422595.jpg
    Logopit_1636053422595.jpg
    495.6 KB · Katsottu: 38
  • IMG_20211026_140257.jpg
    IMG_20211026_140257.jpg
    4.4 MB · Katsottu: 38
Millainen on poikakallo? Oon yrittänyt tutkia mutta en niistä oikein ymmärrä :) tämmöisen olen saanut

Sen teorian mukaan pojilla olisi ”neliskanttisempi” kallo ja tytöillä pyöreämpi. En tiedä paljonko pitää paikkaansa Beaming Face With Smiling Eyes sanotaanhan sykkeistäkin että voisi tietää sukupuolen mutta mun pojalla oli aina just ne ns. tyttösykkeet Cat With Tears Of Joy
 
En ole kuullut tästä kalloteoriasta, mutta just ajattelin omassa nt-ultrassa että ihan näyttää olevan yhtä pyöreä pää kuin edelliselläkin. Ja muutenkin näytti niin samanlaiselta kuin edellinen, että tulipa mieleen että mitä jos en osaa tehdä kuin poikalapsia.

Esikoiselta yhdessä loppuvaiheen ultrassa oli nuorehko lääkäri ja hänen mielestä oli erittäin hauskaa että lapsellani oli täydellisen pyöreä pää ja toi sitä useaan otteeseen ilmi, ettei ole koskaan nähnyt vastaavaa. Ensisynnyttäjänä muistan repineeni siitäkin stressiä Cat With Tears Of Joy
Kerroin omalle äidille huolestani ja sain kuulla että minäkin olen ollut samanlainen pyöreäpäinen, symmetrinen lapsi että olisikohan perinnöllistä tuo kallonmuoto kuitenkin! Esikoinen on poika.

80-luvulla pyöreälle päälle oli esitetty selitystä että äidillä on kauniit paikat.Beaming Face With Smiling EyesBeaming Face With Smiling Eyes
Ehkä tämä versio tulee ajankohtaiseksi sitten kun kyse on loppuraskauden ultrista ja siellä ollaan jo asemissa.
 
Me nähtiin nt-ultrassa alakerta ja pojaltahan se näytti. Teetätin sitten tämän nub-"selvityksen" ja sinistä pukkaa.. Beaming Face With Smiling Eyes
 

Liitteet

  • Screenshot_20211122-191650_Gmail.jpg
    Screenshot_20211122-191650_Gmail.jpg
    308.8 KB · Katsottu: 32
Itse en kyllä nt-ultran perusteella osaa sanoa mitään. Kyllähän alaosasto jotenkuten näkyi, mutta mutta. Enkä kyllä kallonmuodostakaan osaa sanoa.
 
Takaisin
Top