Nub-teoria

Bella Swan

Moderaattori
Staff member
Administrator
Maalisäidit 2020
Nub-teorian mukaan sukupuolen voi määrittää jo nt-ultrassa genitaalikyhmyn asennon perusteella. Voit lukea aiheesta lisää täältä. Ensimmäisillä teillä on varmaan nt-ultra jo tehty tai ainakin ihan nurkan takana. :) Kiinnostaako teitä sukupuolen määrittäminen kyseisen teorian avulla? Aiotteko katsoa ultrakuvia sillä silmällä?
 
Kyllähän noita ultrakuvia tuli katsottua ja verrattua tuohon nub-teoriaan, mutta minkäänlaista ”tulosta” en tulkinnoillani saanut aikaseks :woot:
 
Mä olen jokaisen vauvan kohdalla yrittänyt katsoa nt-ultran ultrakuvaa nub-teoria mielessä, mutta en kyllä ikinä ole osannut päätellä niistä mitään. Nyt tämän kolmannen vauvan ultrakuvassa ei näy koko kyhmyä, kun vauvan jalka on siinä edessä. Kiinnostaa kyllä tietää, onko joku oikeasti onnistunut päättelemään vauvan sukupuolen näin varhain nt-ultran kuvista!
 
Mä laitoin viime raskaudessa ultrakuvan just tälläseen ketjuun ja siellä kaikki veikkaili kuvan perusteella poikaa. Poikahan sieltä tuli :)
 
Mäkin koetin epätoivoisesti tulkita kuvaa, mutta mene ja tiedä nyt sitten että mitä ulkonemaa siinä tuijottaisi ja suhteessa mihin :wideyed:
 
Nt-ultra tiistaina, silloin viikkoja 13+2 eli nubin pitäisi ainakin näkyä, jos vaan saa hyvän kuvan. Aion yrittää itse analysoida ja mahdollisesti kysellä muidenkin mielipiteitä :happy:
 
Meillä erittäin kokenut ultraaja kysyi rv 12 haluanko tietää sukupuolen ja kertoi. Mutta nipt kertoi parin viikon päästä muuta. Näistä taidan enemmän luottaa niptiin :wink
 
Meillä ei nubin perusteella oikein osannut sanoa mitään, mutta nipt meilläkin sen sitten paljasti kun kerran halusimme tietää :dummy1:
 
Takaisin
Top