Nub-teoria

Bella Swan

Moderaattori
Staff member
Administrator
Maalisäidit 2020
Nub-teorian mukaan sukupuolen voi määrittää jo nt-ultrassa genitaalikyhmyn asennon perusteella. Voit lukea aiheesta lisää täältä. Ensimmäisillä teillä on varmaan nt-ultra jo tehty tai ainakin ihan nurkan takana. :) Kiinnostaako teitä sukupuolen määrittäminen kyseisen teorian avulla? Aiotteko katsoa ultrakuvia sillä silmällä?
 
Esikoisen yhdestä nt-ultrakuvasta tulkitsin, että voisi olla tyttö tulossa ja tyttö meille syntyikin :Heartred. Varmaan tulevistakin ultrakuvista vähän tiirailen, että kumpi voisi olla tulossa.
 
Ihan varmasti yritän tulkita omaani, kunhan jotain kuvia saa. Haluun tutkia tätä miehen "mulla on vahva poika tunne" kuvitelmaa. Ite ei osaa yhtään sanoa kumpi vois olla.
 
Mä yritin ettiä esikoisen kuvia että olis voinu verrata mutta en löytänyt koko äitiyskorttia mistään :wideyed: en tajua mihin oon sen jemmannut. Tosin sillonkin yks tuttu veikkasi tyttöä niistä kuvista mutta rakenneultrassa ei jäänyt enää epäilystäkään kumpi siellä on :hilarious:
 
Yritin tarkastella meidän vauvelin ultrakuvasta, mutta valitettavasti kuva on epäselvä ja siinä taitaa juuri olla tiellä koukussa oleva jalka.
 
Mulle on tullut sellainen olo, että välttämättä en halua tietää sukupuolta lainkaan ennakkoon! Musta se on kauheen jännittävää pitää arvoituksena, kun elämässä harvoin tulee suuria yllätyksiä! Ja hauskaa myös kuulla arvailuja ja toiveita sukupuolesta.
 
Mulle on tullut sellainen olo, että välttämättä en halua tietää sukupuolta lainkaan ennakkoon! Musta se on kauheen jännittävää pitää arvoituksena, kun elämässä harvoin tulee suuria yllätyksiä! Ja hauskaa myös kuulla arvailuja ja toiveita sukupuolesta.
Me ei esikoisesta kysytty ja olihan se aivan ihana yllätys sitten vasta synnytyksessä kuulla että tyttö tuli :joyful:
 
Minäki koitin viimeisimmästä ultrakuvasta tiirailla. Joko tulee poika, tai sitten se nub on reisi. Tiedä häntä... :hilarious:
 
Takaisin
Top