Nub-teoria

Keskustelun 'Lokakuiset 2021' aloitti Bella Swan, 24 maalis 2021.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
  1. Bella Swan Admin Staff Member Administrator Maalisäidit 2020

Nub-teorian mukaan sukupuolen voi määrittää jo nt-ultrassa genitaalikyhmyn asennon perusteella. Voit lukea aiheesta lisää täältä. Ensimmäisillä teillä on varmaan nt-ultra jo tehty tai ainakin ihan nurkan takana. :) Kiinnostaako teitä sukupuolen määrittäminen kyseisen teorian avulla? Aiotteko katsoa ultrakuvia sillä silmällä?
  2. Isabelle Tuttu foorumilla Lokakuiset 2021

Esikoisen yhdestä nt-ultrakuvasta tulkitsin, että voisi olla tyttö tulossa ja tyttö meille syntyikin :Heartred. Varmaan tulevistakin ultrakuvista vähän tiirailen, että kumpi voisi olla tulossa.
  3. Elly_ Tuttu foorumilla Lokakuiset 2021

Ihan varmasti yritän tulkita omaani, kunhan jotain kuvia saa. Haluun tutkia tätä miehen "mulla on vahva poika tunne" kuvitelmaa. Ite ei osaa yhtään sanoa kumpi vois olla.
  4. Daiya Rakastunut foorumiin Lokakuiset 2021 Toukokuun äidit 2019

Mä yritin ettiä esikoisen kuvia että olis voinu verrata mutta en löytänyt koko äitiyskorttia mistään :wideyed: en tajua mihin oon sen jemmannut. Tosin sillonkin yks tuttu veikkasi tyttöä niistä kuvista mutta rakenneultrassa ei jäänyt enää epäilystäkään kumpi siellä on :hilarious:
  5. Yasemin Aloittelija Lokakuiset 2021

Yritin tarkastella meidän vauvelin ultrakuvasta, mutta valitettavasti kuva on epäselvä ja siinä taitaa juuri olla tiellä koukussa oleva jalka.
  6. Pöllömamma Aloittelija Lokakuiset 2021

Mulle on tullut sellainen olo, että välttämättä en halua tietää sukupuolta lainkaan ennakkoon! Musta se on kauheen jännittävää pitää arvoituksena, kun elämässä harvoin tulee suuria yllätyksiä! Ja hauskaa myös kuulla arvailuja ja toiveita sukupuolesta.
  7. Ninni22 Ei muuta elämää Lokakuiset 2021 Maaliskuunmammat 2016

Me ei esikoisesta kysytty ja olihan se aivan ihana yllätys sitten vasta synnytyksessä kuulla että tyttö tuli :joyful:
  8. Elly_ Tuttu foorumilla Lokakuiset 2021

Minäki koitin viimeisimmästä ultrakuvasta tiirailla. Joko tulee poika, tai sitten se nub on reisi. Tiedä häntä... :hilarious:
    • Hauska Hauska x 2

Jaa tämä sivu