Nub-teoria

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Olikohan tästä aiheesta jo keskustelua... No muillakin alkaa hiljalleen olla nt-ultra ajankohtainen, joten availlaan keskustelua. Oletteko kiinnostuneet selvittämään sukupuolta nub-teorian avulla eli genitaalikyhmyn asennon perusteella? Aiheeseen voi tutustua tarkemmin täällä. Me ei haluta tietää sukupuolta etukäteen eikä siis kyhmyä olla tiirailtu, joten jätän areenan teille, jotka sukupuolen haluatte jo tietää. :)
 
Mä oon miettinyt tätä ja ehkäpä kysyn nt-ultrassa joka on rv 12+1 ja sillon pitäs voida jo 80% varmasti sanoa kumpi. tosin uskon saavani vastauksen ettei osaa tai eivät katso mutta ainahan voi yrittää :) kiinnostaisi onko joku saanut jo nt-ultrassa tietää ja jos niin mikä sairaala? :rolleyes:
 
Mä tein edellisessä raskaudessa ultrakuvaan tän ja toimi. Nyt ei selvitetä sukupuolta etukäteen niin jää varmasti tekemättä:grin
 
Teit siis ite? :wideyed: mistä tiesit että vauva on kuvassa oikeassa kulmassa jne?
 
Mäki tein ite kuopuksen kuvasta ja poikahan sieltä tuli, niinku nub näyttiki :)
Sen kuvan kans vaan piti olla tarkka et oli just sivusta kuva eikä jalat ollu eessä.
 
Itellä on jotenkin niin varma olo, että on tyttö. Hauska sit verrata tähän teoriaan muutaman viikon päästä :dummy1:
 
Joo siis netissä paljon ohjeita ja fb:ssä myös ulkomaisia ryhmiä :) aika helppo selkeästä ultrasta arvailla:rolleyes::grin
 
Työkaveri näytti mulle yhtä ultrakuvaa, ja kattelin sitä nub:ia ajatellen. Kuva oli kyllä aika huono ja sanoin et näyttäis pojalta mutta on vähän huono kuva ni vaikea sanoa. Sitte se laitto mesessä toisen kuva, ja se oliki selkeästi parempi kuva ja siinä näytti tytöltä! Saa nähä pitääkö paikkansa ku kysyvät rakenneultrassa sukupuolta :)
 
Takaisin
Top