Nannuttaja
Sanaisen arkkunsa ammentaja
Kätilö sano että nub on rustoa ja se mihin se sojottaa on ihan 50/50 peliä. Jännä nähdä miten teille rakenneultrassa sit sanotaan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bambin ja Mirkun kuvissa ei kummassaaisan taida näkyä :/
Mitä nyt oon tätä yhtä nub-ryhmää netissä seurannut, niin tosi hyvin ne on kuitenkin paikkaansa pitänyt. Suurin osa arvauksista menee siellä ihan oikein, jos on vähintään 12+4 viikkoa ja nub näkyy. :)Kätilö sano että nub on rustoa ja se mihin se sojottaa on ihan 50/50 peliä. Jännä nähdä miten teille rakenneultrassa sit sanotaan
12+0. Mitä veikkauksia?
Kiinnostaa kanssa. Rakenne on vasta heinäkuun alussa, mutta tää arvailu on niin kutkuttavaa. En vaan saa ite tästä mitään selvää
Mitäs sanotte tästä? Sorruin ja laitoin kyselyä nettiin johonki sivustolle
Tämmönen vastaus tuli nubwhisperiltä vielä ainaki haluan odottaa synnytykseen asti sukupuolta mutta katotaan muuttuuko mieli..
Paljon tässä on viikkoja? Mun mielestä tää on tyttö, jos tulkitsin kuvaa oikein. :)Mitäs mieltä tästä ollaan? Kaikki muut teoriat (veriarvot, kiinalainen, sormustesti) väittäisivät poikaa, mutta minusta kuvan perusteella olisi tyttö tulossa. Tosin niin huonoja nuo omat ultrakuvat tuon kannalta ja tämä oli paras, mutta näkyyköhän tuossakaan nubia?
View attachment 89865
Ultrassa viikkoja oli 13+0. Miksi kaikissa esimerkki ultrissa kuvat on tosi selkeät ja paikan päälläkin liikkuva kuva oli paljon tarkempi, mutta kaikki nuo stillkuvat on ihan sumeita.Paljon tässä on viikkoja? Mun mielestä tää on tyttö, jos tulkitsin kuvaa oikein. :)