Nub teoria

Keskustelun 'Laskettu aika joulukuussa 2017' aloitti Rita29, 5 kesä 2017.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
  1. Rita29 Tuttu foorumilla Joulukuun mammat 2017

Onko tuttu? Onko joillain pitänyt paikkansa? Itse en osaa yhtään katsoa, olis hauska tietää mitä porukka arvailee :)
  2. enkelilapsi Peruskäyttäjä Joulukuun mammat 2017

Mikä tää nub teoria on?
  3. Cho Peruskäyttäjä Joulukuun mammat 2017

Muakin kiinnostaa tietää mikä tää on. :)
  4. Jenska Tuttu foorumilla Joulukuun mammat 2017

Oliko tää se että jo rv12 eteenpäin ultratusta vois tulkita lapsen sukupuolen? Vai muistanko puutaheinää. Jos on niin en lähtis itse arvioimaan, vaan jos haluaa tietää niin kysyä rakenneultrassa :)
  5. Joulukuu14/17 Tuttu foorumilla Joulukuun mammat 2017

Joo Jenska, olet oikeassa! Siinä katsotaan onko vehkeet missä kulmassa. Tytöllä alle 10 astetta ja pojalla yli 30 astetta. Eli poikkeama muusta rungosta ylöspäin. En tiiä hiffasko tosta selostuksesta :)
  6. Kuutio Tuttu foorumilla

Mäkin olen lukenut tuosta! Se oli siinä samassa jutussa mainittu, minkä linkkasin toiseen threadiin.

Mut ultrattiin vajaa viikko sit 13+6 ja yritti varmaan 25min selvittää sukupuolta kun sitä kysyin, mutta ei menny kaiffari sellaseen asentoon että ois nähnyt mitään :joyful:
    • Tykkää Tykkää x 1
  7. Diann Rakastunut foorumiin Heinäkuun äidit 2019 Joulukuun mammat 2017

Sithän on kans tää Ramzi method mitä voi käyttää
  8. Rita29 Tuttu foorumilla Joulukuun mammat 2017

Ja pääkallon muodosta voidaan muka arvioida kumpi siellä on :D
  9. Rita29 Tuttu foorumilla Joulukuun mammat 2017

Tässä kuvat mitä löysin netistä

Attached Files:

10. Bettie Naimisissa foorumin kanssa Toukoäidit 2020 Tammikuunmammat 2016 Joulukuun mammat 2017

Jos oikein ymmärsin ton Ramzi-teorian niin sen perusteella mulla olis kolme poikaa, eikä 2 tyttöä ja yks poika. Mulla kaikilla ollu istukka samassa kohdassa sen perusteella mitä kätilö on ultrassa sanonut sen sijaitsevan. Ultrakuvista en ole edes kattellu.
  11. pookkana Naimisissa foorumin kanssa Maalisäidit 2020 Huhtikuunmammat 2015 Joulukuun mammat 2017

Ei ole niin tarkat ultrakuvat että niistä osaisin alkaa arvuutella :grin
  12. pookkana Naimisissa foorumin kanssa Maalisäidit 2020 Huhtikuunmammat 2015 Joulukuun mammat 2017

Ja ton kallo jutun mukaan mun esikoinen olisi nyt tytöksi syntyneenä poika :woot:
    • Hauska Hauska x 1

Jaa tämä sivu