Nub teoria

Rita29

Puuhakas puhuja
Joulukuun mammat 2017
Onko tuttu? Onko joillain pitänyt paikkansa? Itse en osaa yhtään katsoa, olis hauska tietää mitä porukka arvailee :)
 
Muakin kiinnostaa tietää mikä tää on. :)
 
Oliko tää se että jo rv12 eteenpäin ultratusta vois tulkita lapsen sukupuolen? Vai muistanko puutaheinää. Jos on niin en lähtis itse arvioimaan, vaan jos haluaa tietää niin kysyä rakenneultrassa :)
 
Joo Jenska, olet oikeassa! Siinä katsotaan onko vehkeet missä kulmassa. Tytöllä alle 10 astetta ja pojalla yli 30 astetta. Eli poikkeama muusta rungosta ylöspäin. En tiiä hiffasko tosta selostuksesta :)
 
Mäkin olen lukenut tuosta! Se oli siinä samassa jutussa mainittu, minkä linkkasin toiseen threadiin.

Mut ultrattiin vajaa viikko sit 13+6 ja yritti varmaan 25min selvittää sukupuolta kun sitä kysyin, mutta ei menny kaiffari sellaseen asentoon että ois nähnyt mitään :joyful:
 
Sithän on kans tää Ramzi method mitä voi käyttää
 
Ja pääkallon muodosta voidaan muka arvioida kumpi siellä on :D
 
Tässä kuvat mitä löysin netistä
 

Liitteet

  • Screenshot_20170606-175549_01.jpg
    Screenshot_20170606-175549_01.jpg
    96.1 KB · Katsottu: 110
  • Screenshot_20170606-175402_01.jpg
    Screenshot_20170606-175402_01.jpg
    166 KB · Katsottu: 110
Jos oikein ymmärsin ton Ramzi-teorian niin sen perusteella mulla olis kolme poikaa, eikä 2 tyttöä ja yks poika. Mulla kaikilla ollu istukka samassa kohdassa sen perusteella mitä kätilö on ultrassa sanonut sen sijaitsevan. Ultrakuvista en ole edes kattellu.
 
Ei ole niin tarkat ultrakuvat että niistä osaisin alkaa arvuutella :grin
 
Ja ton kallo jutun mukaan mun esikoinen olisi nyt tytöksi syntyneenä poika :woot:
 
Takaisin
Top