Nub teoria sukupuolen selvittämiseksi

Yyni

Näppärä viestien naputtelija
Heinämammat 2018
Kävin lueskelemassa tuolla kesäkuisissa ja törmäsin nub teoriaan. En ollut ennen kuullutkaan moisesta ja tietysti kiinnostuin heti ja piti googlailla asiaa :grin Joillakin kätilö on jo nt-ultrassa katsonut sukupuolta tuon nub teorian perusteella ja osunut oikeaan.

Onko tää kellekkää teistä tuttu?
Mä oon tämmönen höperö, että innostun tällasista aina. Nytkin oon koettanu tiirailla nt-ultran kuviani sillä silmällä et kumpi tuolla masussa nub teorian perusteella asustelis :joyful:
 
itse törmäsin tähän teoriaan toisen lapsen kohdalla, silloin veikkailin huonon kuvan perusteella tyttöä mutta väärin meni, poika siellä oli. Nyt näin jälkikäteen uudestaan samoja kuvia katsoessa niin se näyttääkin enemmän pojalta mutta toki varma tieto sukupuolesta vaikuttanee. Esikoisen kuvat ovat toistaiseksi kadoksissa. Tämän kolmannen ultrakuvassa on aivan selvä poika tuon teorian mukaan, joten saas nähä tuleeko kolmas poika :D
 
589d0e85359b66c4bdbc107189e89e8f
 
Piti ihan paikkansa kun esikoisen kuvaa joskus ihmettelin.
 
Missä tossa sit on jalka? Tai ainakin omissa ultrakuvissa yhtä lukuunottamatta ei käy mitään tommosta uloketta :D jalka siinä edessä kait? Ja eiks tossa kuvassa tytönkin kuvaan sais kulman piirrettyä ihan helposti tai sit en vaan ymmärrä..
 
Emmäkää tota kuvaa ymmärrä :D tuossa kuvassa ei näy mitään raajoja ollenkaan :eek: pitääpä kaivaa esikoisen ultrakuvat esille ja kattella näkyykö siinä jotain.
 
En mäkään oikein tajunnut. Yritin kattoa meidän ultra kuvaa, mutta nimennomaan siinä on jalat eikä mitään ulokkeita. :grin

Ehkä oon vaan vähän yksinkertanen tän asian suhteen.
 
mun mielestä tota ei saakkaan joka kuvaan näkyviin kun jalat on tiellä. Meidän keskimmäisen kuvissa ei näkynyt tuota yhdessäkään oikeastaan, saattaa tosi himmeällä näkyä jossakin. Nyt tämän kolmannen kuvissa, yksi kuva kuudesta on täsmälleen juuri tuollainen, missä näkyy selvästi uloke eikä jalkoja, muissa sitä ei näy. Eli riippuu täysin, onko kätilö/lääkäri sattunut ottamaan sellaista kuvaa missä se näkyy..
 
En tiedä oonko mäkään käsittänyt tätä oikein, mutta mun ymmärtääkseen ne linjat pitäs vetää näin. Jos ei sitä uloketta näy niin siellä näkyy yleensä kuitenkin sellanen vaalea viiva, joka on just se nub alue.

Laitoin tohon myös alkuperäsen kuvan missä noi viivat ei peitä mitään. Ton mukaan meille ois kai tulossa tyttö, mut en osaa uskoa siihen, ku mulla on poikaoireet ni oon jo luonut mielikuvan pienestä pojasta :grin
 

Liitteet

  • IMG_20171229_195857_383.jpg
    IMG_20171229_195857_383.jpg
    94.7 KB · Katsottu: 277
  • IMG_20180102_093308_121.jpg
    IMG_20180102_093308_121.jpg
    99.6 KB · Katsottu: 279
Näissä kuvissa ei taida näkyä mitään? Nää on ainoat mitä saatiin.
53ab5f6e7a049cef14cf91c980660d3f
 
Sportmom mä en ainakaan osaa katsoa sun kuvista :sad001

Marinellahi en oo enää varma näistä nyt kun oon enemmän googlaillu ja selannu noita nub kuvia :wacky:

Laitoin yhdelle ulkolaiselle palstalle mun ultrakuvia ja siellä ne ylläpitäjät sit antaa arvionsa. Mä sain 6 tyttöveikkausta ja 3 poikaveikkausta. Mun kuvat vaan oli niin aikasilta viikoilta (12+0) että siinä vaiheessa poikakin voi kuulemma näyttää vielä tytöltä, kun nub (=genital tubercle) ei ole vielä välttämättä noussut. Rv 12+5 jälkeen veikkaus olisi jo varmempi.
 
Yyni, mikä tää sivusto on? Vois koittaa laittaa omiakin kuvia, mulla muistaakseni on vasta lähempänä 13vkoa nt-ultra...
 
Nyt löysin tämmöset kuvat, jotka ehkä vähän selventää miten kuvia luetaan ja miten niistä näkyy sukupuoli. Kaikista kuvistahan noi ei näy, jos esim. jalat näkyy kuvassa niin yleensä toi nub jää piiloon. Varman veikkauksen voi kuulemma antaa vasta rv 12+5 kuvista, sitä ennen tyttömäinenkin, selkärangan suuntainen nub voi vielä nousta pojan nubiksi.
 

Liitteet

  • IMG_20180103_113049_059.jpg
    IMG_20180103_113049_059.jpg
    36.9 KB · Katsottu: 341
  • IMG_20180103_113130_115.jpg
    IMG_20180103_113130_115.jpg
    67.8 KB · Katsottu: 338
Tää oli ihan uus juttu, mielenkiintoista! Pakkohan se oli yrittää tuolla silmällä katsoa eilen saatuja kuvia, myönnetään :p, mutta kaveri istui siellä sinnikkäästi jalat koukussa potkutellen, eikä tuosta alueesta nähty vilaustakaan. Jäämme siis jännitykseen. :wink
 
Höh, ultrassakin yritin kattoo ja kuvista tiirailla myös, mutta ei ollut sopivaa kulmaa. Aina se käänsi selkänsä tai tunki käden tai jalan eteen.
 
Takaisin
Top