Mitä viikkoja vastasi?Mulla oli tänään ja viikon päästä uusiks ku olikin vielä liian pienet viikot.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mitä viikkoja vastasi?Mulla oli tänään ja viikon päästä uusiks ku olikin vielä liian pienet viikot.
Mitä viikkoja vastasi?
Sama ongelma täälläkin. Toivon, että jossain kohtaa tulee vaihe kun uskaltaa vain nauttia raskaudesta.Huh. Huomenna aamulla nt-ultra. Näin viime yönä jo unia ultrasta ja vauvoista. En ois etukäteen uskonut, miten paljon tuun jännittämään ja pelkäämään raskauden sujumista. Vaikka kaikki on mennytkin hyvin, niin huomaa olevansa jotenkin koko ajan varpaillaan, ettei vaan innostuisi liikaa. Kait tästä pitää jossain vaiheessa älytä nauttiakin?
Ultrassa käyty ja kaikki hyvin :) Tuli kyl aika kova kauhun tunne ennen sitä varsinkin kun aika meni vähän yli ja piti odottaa, hetkeksi halusin juosta pois odottustilasta mut onneksi mies oli mukana niin selvisimme ultraan asti. Melko tuli itku kun alussa kätilö kysyi olosta ja voinnista. Kun sykee näkyi rauhoittuin hetkessä ja loput meni hyvin. Alussa lapsi liikkui ja sai niitä mittoja odettu mut puolessa välissä käänsi selän, laitoi jalat ristiin ja kädet naamalle että mitään ei olis näkyvissä ja jäi siihen asentoon kätilön tönimisesta huolimatta. Tulee taas ujo tyyppi näköjään, ensimmäinen oli kaikissa ultrissa samanlainen... ja poksun nyt lauantaisin, tänä 12+2.
Mä kans aamulla tutkailin niitä verikokeiden tuloksia Googlen kans ei niistä kyl mitää tämmönen maallikko saanu selvää ku veriryhmän,hepatiitin ja kupan tulokset. Ilmeisesti niitä seulontatuloksia ei kannata kauheesti tuijottaa,kun eivät yksin sano yhtään mitään. Sitten Np-ultrassa selviää kaikkien yhteistulosTänään sain omaan kantaan noi verikoetulokset mutta en kyllä ymmärrä niistä mitään.. huiii tällä viikolla ultra!
Tänään sain omaan kantaan noi verikoetulokset mutta en kyllä ymmärrä niistä mitään.. huiii tällä viikolla ultra!
Huomenna ultra ja jännittää aivan sairaasti!!!!!!! :)