nt-ultra

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mingala
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Viikko ja päivä vielä... Esikoisen syntymän jälkeen viikot eivät kyllä ole madelleet näin hitaasti. Jännittää.

Voi ei euforiel. Jatkuiko sulla oireet kuitenkin edelleen?

Oireet vähän tasaantui 9-10vkolla, nyt viikon tiputellut vähän rusehtavaa vuotoa ja pyyhkiessä kans joskus jäi paperiin.. Siitä aavistelin ettei ole kaikki kunnossa ja vähän mahassakin kipuja. Itkun viime viikollakin jo kun pelkäsin.. Onneksi sai tiedon ja eteenpäin tästä mennään, ei pidä jäädä märehtimään. Nuoria ollaan ja kaikella on tarkoitus :) ehkä sitten seuraava menee hyvin..

Huomenna saan lääkkeen sairaalasta jotta sikiöpussi tulee poijes. Paska fiilishän on, itkettää ja harmittaa mutta pakko nähdä positiivisetkin puolet. (Koulu kesken jne)..

Voimia euforiel! ❤️ En voi kuvitellakaan miltä toi tuntuu.

Mulla on huomenna nt-ultra ja jännittää ihan hirveästi! Oireet ovat voimakkaat ja esikoisen kanssa sujui raskaus tosi hyvin, mutta eihän sitä silti tiedä. Mutta huomenna onneksi tietää vähän enemmän... mies pääsee mukaan tällä kertaa. Esikoisesta kävin ekassa ultrassa yksin ja itkin sen jälkeen autossa niin paljon että mietin miten pääsen kotiin. Ja silloin kaikki oli siis hyvin.

Tsemppiä euforiel! [emoji173]

Meillä oli nt-ultra tänään ja kaikko vaikutti olevan hyvin. Niskaturvotus oli 1 mm mikä on käsittääkseni oikein normaali :) Vauva oli täydellisessä asennossa koko ajan ja mitat saatiin helposti. La siirtyi viikolla eteenpäin, olen koko ajan tiennyt että se siirtyy ainakin pari päivää mutta viikko yllätti! Toisaalta pikkuinen oli kyllä hyvin suorassa koko ajan, jos leuka olisi ollut rinnassa kiinni niin mitta olisi saattanut olla hieman pienempi, mutta näillä mennään nyt kuulemma :) yhdistelmäseulan tulokset saadaan kirjeenä kotiin, toivottavasti uutiset olisi silloinkin hyviä. Nyt meillä siis jo 13+4 <3

Meilläkin oli nt-ultra tänää. Oli aika hienoa nähdä huitova pikkuinen ensimmäistä kertaa. <3 Meillä niskaturvotus 1,9 mm, mikä ilmeisimmin ihan ok. Seulojen tulokset tulevat noin viikon kuluessa, saa vielä niitä vähän jännittää. Kolme päivää pidemmällä ollaan, mutta la. ei muutu. Tänään siis 13+1. :) Nyt tätä ihmettä voi oikeasti pitää todellisena, kun on toisen omin silmin nähnyt. <3

Täällä kans oli kaikki oikein hyvin <3 aivan ihana fiilis. Niskaturvotus oli 1,2mm. Päällisin puolin kaikki näytti olevan kunnossa. Siellä se pikkunen liikku. Jännitti niin kovasti tämä ultra kun viime syksyllä siellä kuulu huonoja uutisia.

Voimia euforiel! Mulla takana samanlainen kokemus viime syksyltä..

Ja onnea kaikille hyvistä ultrakuulumisista!

Euforielille voimia :Heartred Eteenpäin on mentävä tokaisi variskin lumipyryssä :) Joten kohti uutta ja tulevaa !!

Onnea myös iloisia uutisia saaneille !

Kaikki sympatia euforielille!

Ja onnittelut hyviä uutisia saaneille! Mulla nt-ultra vasta 18.5., laskettu aika tällä hetkellä 30.11.

Takaisin