Nt-ultra

Nyt on mullakin nt-ultra takana jota oon stressannut jä jännittänyt jo kuukauden päivät. Tänään menossa rv 12+4 ja ultra tehtiin toissapäivänä eli rv 12+2. Mahan päältä tehtiin ja niskaturvotus oli ultrassa 1.0 mm eli ultran mukaan kaikki pitäisi olla hyvin, maha-asukilla kokoa 5.8 cm ja vastasi kätilön mukaan juurikin viikkoja 12+2. Kävin nt-ultraa varten verikokeissa rv 10+1 ja nyt odottelen vielä ultran ja verikokeen yhteistuloksia eli vähän vielä pitää jännätä, jospa sieltä ei mitään erikoista paljastu. Mulle sanottiin että tulokset tulee jo tämän viikon aikana (tiistaina siis tehtiin ultra) ja sanottiin että jos kaikki on ok niin tulokset tulevat Omasoteen eikä sinne erikseen merkitä tuloksia/riskiryhmiä muuta kuin että ultra tehty, tulokset sai tarvittaessa sitten neuvolasta soittamalla. Vielä ei ole ainakaan tullut sähköpostia että tulokset olisivat tulleet, toivottavasti tulisivat pian eikä mitään poikkeavaa löydy verikokeista. Jos taas jotain poikkeavaa löytyy niin aikoivat soittaa, eli ainakaan täällä Kajaanissa ei tule mitään kirjettä postitse. Mulla ei ole ollut mahassa mitään kipuja/nipistelyjä moniin viikkoihin ja vähän jo huolestuin onko masuasukki edelleen menossa mukana ja ultrassa oli helpotus nähdä miten vauveli potki ja heitti ultran alussa ihan lakkaamatta kuperkeikkaa, varmaan seuraava Litmanen tulossa täältä :D Sitten malttoi rauhoittua ultraamisen ajaksi. Mulle ainakin varattiin nt-ultran yhteydessä jo aika rakenneultraan viikolle 21+3.

Mullakin oli eilen nt-ultra, viikkoja nyt 12+4. Mahan päältä ultrattiin. Ihana oli nähdä vauva, tietää että kaikki oli hyvin. Niskaturvotusta alle 1mm. Mutta kätilö sanoi, että vasta kolmen viikon päästä tulee neuvolaan veriseulonnan tulokset..aika pitkä aika. Rakenneultraankin sain jo ajan.

Olin tänään nt-ultrassa, viikkoja 12+1 ja vastasi viikkoja. Sikiön pituus taisi olla 6,5 cm, nt-mitta oli 1,2 ja riskiluvut normaalit. Me saimme siis ne riskilaskennan tulokset heti siinä ultran jälkeen. Mahan päältä tehtiin ultra, tosin tuntui mielestäni melkeinpä epämukavammalta kuin alakautta, kun aika lujaa välistä painoi sillä anturilla. Rakenneultra sitten marraskuun loppupuolella.

Oli kyllä hauskan näköinen kun toinen aluksi etenkin vääntelehti ja potkiutui oikein urakalla. Sitten kun olisi pitänyt kolmas nt-mitta ottaa niin tyyppi päättikin alkaa unille, piti sitten muutamaan otteeseen rykiä oikein kunnolla, että saatiin taas hereille. :D

Täälläkin ultra takana. Nt 1.5 mm, tyyppi vastasi viikkoja 12+4 (mun laskujen mukaan eilen oli 12+2) ja aivoissa kaikki nyt havaittavat rakenteet, kuten pääverisuonet kunnossa. Ihan oli pienen ihmisen näköinen tyyppi jo. Vaikka tämä on jo toinen raskaus, jaksaa se ihmetyttää, miten ruudulta näkee pienen viuhtovan menemään mahassa eikä itse tunne vielä mitään.

Meillä tuli tulokset omakantaan näkyviin vasta nt ultran jälkeen. Aluksi näkyi vain että tehty. Samana iltana tuli netpostiin kirje että ei suurentunutta riskiä. :)

aannee teillä aika pitkä kaveri sit! Eikö tullu mittojen mukaan pidemmälle viikot kuitenkaan? Meillä oli 5,6cm sintti ja vastasi kuulemma viikkoja (12+1).

Siis ääääk miten moni täällä on käyny jo kuulemassa hyviä uutisia! Ompas ihanaa jatkaa odotusta nyt tästä! Meillä kans marraskuun lopussa ru!

Tänään oli ultra, ja ihanaa oli nähdä ekaa kertaa että siellä mahassa tosiaan on elämää :Heartred Vastasi tismalleen kuukautisista laskettuja viikkoja 12+3. Pää-perämitta oli 6,0cm. Ensin ultrattiin alakautta ja sitten mahan päältä. Niskaturvotusta oli 1,0mm, seulonnan tulokset saa kuulemma viikon sisään postissa jos mitään kohonnutta riskiä ei ole. Jos tarvetta jatkotutkimuksiin niin silloin soittavat. Rakenneultraan sain ajan ja se olisi marraskuun puolivälissä.

Muokattu viimeksi:
Meilläkin vasta 14.10., eikä todellakaan jaksaisi odottaa. Silloin on viikkoja jo 13+1.

Hyvin meni, nt 0,4. Mutta mittasi ensin viikkoa pienemmäksi kuin varhaisultra ja sitten seuraavalla yrityksellä hiukan isommaksi. Mutta se jäi siis huolettamaan. Eikä se koko oikein täsmää, kun meillä oli pitkä kuiva kausi miehen jouduttua onnettomuuteen ja sairaalaan :confused:

Tänään nt ultra, hirvittää kauheesti et joku ois huonosti. Eilen iski viel hirmu paniikki "apua mulle tulee ihan oikeasti vauva" :D Toivottavasti kaikki olisi kuitenkin kunnossa ja en alkaisi ahdistelemaan tätä enempää.

Tänään nt ultra, hirvittää kauheesti et joku ois huonosti. Eilen iski viel hirmu paniikki "apua mulle tulee ihan oikeasti vauva" :D Toivottavasti kaikki olisi kuitenkin kunnossa ja en alkaisi ahdistelemaan tätä enempää.

Kovasti tsemppiä Anna-K! Kerro sitten heti miten meni. :smiley-bounce005

Takaisin