Np ultra

Fificca

Jostain jotain jo tietävä
Millä viikoilla kävit np ultrassa? 11-13 viikkoohan se aika on jolloin käydään, mutta ihan mielenkiinnosta kyselen milloin olette tarkalleen käynyt:) tai mikähän mahtaa olla se yleisin viikko
 
Itse kävin kun laskeskelin olevan 11+0 ja oli ihan aikaisin kuulema. HUS ja väli on 11+0-13+6 milloin pitää käydä. Monesti kuulee että tähdätään siihen 12+0 paikkeille kun ultraa varaillaan. Monella ei ole oppikirjamainen 28 päivän kierto, jolla usein neuvolassa lasketaan raskausviikot, niin saattaa olla enemmän tai vähemmän viikkoja kuin se 12+0.
 
Itse kävin kun laskeskelin olevan 11+0 ja oli ihan aikaisin kuulema. HUS ja väli on 11+0-13+6 milloin pitää käydä. Monesti kuulee että tähdätään siihen 12+0 paikkeille kun ultraa varaillaan. Monella ei ole oppikirjamainen 28 päivän kierto, jolla usein neuvolassa lasketaan raskausviikot, niin saattaa olla enemmän tai vähemmän viikkoja kuin se 12+0.

Tais olla itellä esikoisen kans ultra varattu viikoille 13+1 mutta ultrassa vastaskin koko sit viikkoja 12+2 jos nyt oikein muistan
 
Meillä varattu niin, että on 12+2. Sovellus ei antanut varata aikaa kuin alkaen 12+ (vai oliko 11+5), varmaankin juuri sen takia ettei olis liian pieni ultrassa - Näin ainakin Hus- alueella. Puol toista viikkoa joutuu vielä odottamaan.. ⏲️
 
Mä en yhtään muista enää, mutta alle 11+jotain oli mun mielestä. Mä kun soitin aikaa, niin oli vain yksi aika vapaana. Tuo taas, jonka sain, oli siinä ja siinä että labrat ehti valmistumaan. Tai oikeastihan ne ehti kyllä helposti mutta ohjeen mukaista ”vähintään viikko ennen” ei toteutunut. Seuraava vapaa olis mennyt kahden kuukauden päähän... Labraankin sain silloin peruutusajan kun oli viikoksi eteenpäin kaikki ajat täynnä. Ja olin mielestäni vielä ajoissa liikkeellä, mutta ilmeisesti en sitten kuitenkaan. :D en tiedä miten olis ton ultran kanssa toimittu, jos ei olis ollut tota ainokaista aikaa vapaana enää. Meillä siis labrojen täytyi olla valmiina ultraavan kätilön luettavissa ennen ultraa.
 
Nonii nyt on meilläki ultra varattuna viikoille 12+4 neuvolan laskujen mukaan, itse ehkä erimieltä viikoista kun kk kierto pidempi kuin se millä neuvolassa laskevat:grin reilu pari viikkoo pitää odotella :angelic:
 
Takaisin
Top