Np-ultra

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Äityli90
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulle tuli postissa np-ultra-aika 6.10. Just ennen meidän matkaa.
Tuo on ensimmäinen ultra koska varhaisultraa en ole varannut. :nailbiting:

Meillä on j3nni samana päivänä. Tuo on myös mun äidin syntymäpäivä. Mietin että jos ultrassa kaikki hyvin, voisin tuona päivänä kertoa äidille että hänestä tulee mummo. ❤ Tuleva lapsi on mun vanhempien ensimmäinen lapsenlapsi.

Mulla np-ultraan aika vasta 9.10! :( silloin viikot 14+0. Lääkäri halus sen niin myöhään vasta, esikoisesta olin jo 11+6.

Mulla np-ultraan aika vasta 9.10! :( silloin viikot 14+0. Lääkäri halus sen niin myöhään vasta, esikoisesta olin jo 11+6.

Oho. Muakin harmittaa kun pojista oon molemmista käyny rv 11 ultrassa ja nyt onkin rv 12 vasta ultra :/

Täällä on rv12 ultra, th kyseli, että millos haluat, tässä ois vapaat ajat ja pyöräytti ajanvaruksen ruudulta nokan eteen. :D meillä sai siis tosi vapaasti valita tuon ajan, ei tullut lappua mistä jotkut on täällä puhuneet. Vapaata en oo vielä saanut vahvistettua, vähän ärsyttää omassa esimiehessä, että nää poissaolot on tosi työn takana saada, vaikka tietää tasan tarkkaan miksi pyydän poissaoloja. Oon vielä pyrkinyt ottamaan ne ajat joihin voin vaikuttaa, tunnetusti rauhallisimmille tunneille työviikosta (oon tekninen aspa) ja ilmoitan useita viikkoja etukäteen. Silti saan pari kertaa viikossa kysyä, joko oot ehtinyt kattoa. Ja sitten jos/kun vapaat liikenee, niin ne liikenee sellasen syyllistyksen saattelemana, että tuntuu pahalta olla pois ja pyytää kohta uusia vapaita.

On niin turhauttavaa täällä, kun laskettu aika on loppukuusta ja omaan np-ultraan on vielä ikuisuus! Eka neuvolakin vasta ensi viikolla..

Mulla tulee aika kotiin np-ultraan, ekassa neuvolassa sanottiin että jos ei kuulu aikaa rv12 mennessä niin pitää itse ottaa yhteyttä.. tekisi mieli soittaa sinne vaan jo ja kysyä se aika. Nyt 10+2, niin luulisi ajan tulevan tällä tai viimeistään ensi viikon aikana..

Enää huominen kokonaan odoteltavaa, sitten keskiviikkoaamuna on ultra, hui! Jännittää kyllä et onko siellä mitään...
Viime yönä näin unta että myöhästyttiin koko jutusta

On niin turhauttavaa täällä, kun laskettu aika on loppukuusta ja omaan np-ultraan on vielä ikuisuus! Eka neuvolakin vasta ensi viikolla..
Tiedän tunteen. Esikoisesta oli la loppukuusta ja ärsytti ku muut oli niin paljon edellä. 4 viikkoaki on pitkä aika. Nyt kun on alkukuusta la, niin luulis olevan helpompaa ja mukavampaa, mut ei se oo sen ihmeellisempää. Ekaa ultraa on saanu kyllä odottaa....

Niin ja esikoinen synty kuitenki kuun 1.päivä niin se oli mukava ylläri, ettei tarvinnu sitä synnytystä/syntymää odottaa niin kauaa :)

Joo sitä ultraa saa odotta oli se la alussa tai lopussa, se on ihan tuskaa, pitäis kyllä jokaselle tarjota se varhaisultra ihan senkin takia että sit on varmistuttu onko siellä ketään ja onko ihan turhaa mennä seulontoihin ja neuvolaan... mut näillä mennään mitä tarjotaan :)​

Mulla takana yksi keskenmeno, jossa käytiin varhaisultrassa ja kaikki ok. Neuvolat ja seulonnat tietty välissä, np-ultrassa ei sitten sykettä enää ollutkaan :( Varhaisultran ja np-ultrankin välissä voi käydä vielä mitä vaan. Tarkoitukseni ei ole pelotella vaan järkeistää sitä miksi varhaisultraa ei kaikille tarjota :)

Mulla olis np-ultra kahden viikon päästä. Ar-ultrassa kävin viikolla 8+6 ja siellä oli kaikki hyvin, silti jännittää löytyykö seuraavassa ultrassa kohdusta vielä elämää :nailbiting:

Joo siis tottakai voi noin käydä, mutta niin monelle käy just joskus 5-8viikoilla, niin jos kävis niin että olis jo aikasemmin keskeytynyt, mutta ei tyhjentynyt niin löytyisi ajoissa, toki sitten on se oma mahdollisuus siihen että voi sen jälkeen vielä keskeytyä

Ja tuulimunat löydettäisiin aiemmin, tuntuu tosi julmalta, jos vasta np-ultrassa kuulee ettei oikein kunnolla ole raskaana koskaan ollutkaan.

Takaisin