Np-Ultra

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Jetsu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla on huikea tukiverkosto: perhe ja ystäviä. Tukihenkilön saan joka tutkimukseen mukaan. Tukiverkoston kestävyys tuli testattua puoli vuotta sitten, kun tuli keskenmeno viikolla 11.

Täytyy sanoa, että tämä tulosten odottelu on ehkä kaikista pahinta. Niin suuri epävarmuus: tulen ehkä menettämään kaiken, tai sitten en. Sitä kun ei vielä tiedä.

Voimia hellu kovasti! Toivottavasti uutiset ovat kuitenkin hyviä!

Anjuska, ihanaa että kyytiläisellä on kaikki kunnossa :)

Sain tänään tulokset istukkabiopsiasta ja kromosomipoikkeavuus löytyi. Huomenna laittamaan raskauden keskeytyspaperit vetämään ja varmaankin viikon tai kahden sisällä sitten keskeytys. Kiitos kaikille tsempeistä ja tuesta. Poistun nyt takavasemmalle ja syksyllä sitten kesävauvaa yrittämään.

Hyvää jatkoa hellu ja voimia tulevaan <3

Voimia Hellu❤ muista puhua asiasta läheisille ja neuvolassa, että saat purkaa ajatuksia.

Pitkän hiljaisuuden jälkeen tulin katsomaan mitä täällä on kirjoiteltu. Ja Hellun tilanne sai kirjoittamaan. Meillä oli eilen np-ultra, rv 12+2. Yksi sikiö löytyi, sykkivä sydän. Meillä niskassa turvotusta oli jopa 6,14. Tänään uudelleen ultraan,jonka tekee ultralääkäri. Hän kuulemma kertoo sitten mitä muita tutkimuksia tehdään. Pelottaakin molempia kovasti. Päätettiin puolison kanssa,että halutaan kaikki mahdolliset tutkimukset ennen kuin tehdään päätöstä mihinkään suuntaan. Milloin teille on tullut veriseulontojen tulokset? Ennen ultraa vai sen jälkeen?

Klo 8.30 jälkeen tiedämme ehkä enemmän. Nyt kauhea paniikki päällä.

Pinguli: Ikävä kuulla niskaturvotuksesta :( Voisin sanoa, että tiedän mitä käyt läpi.

Mun aikataulu meni näin: keskiviikkona np-ultra, perjantaina istukkabiopsia, lääkärin ultra + tulokset veriseuloista, tiistaina tulokset istukkabiopsiasta ja nyt tänään keskiviikkona perinnöllisyyslääkärin vastaanotto eli abortista sopiminen. Keskeytys on sitten heti kun kätilöopistolla on tilaa ja olen saanut luvan siihen. Ainoa lohduttava asia on se, että asiat rullaa onneksi nopeasti. Minua ahdistaa suunnattomasti olla raskaana, kun tiedän että joudun luopumaan lapsesta kohtapuoliin.

Mutta muistathan Pinguli, että niitä ihmeitäkin tapahtuu. Niskaturvotus on vaan merkki siitä, että jotain voi olla vialla. Itselleni jaettiin ne huonot kortit, mutta kerkesin lukemaan netistä kaiken asiaan liittyvän läpi ja isoillakin turvotuksilla on tullut terveitä lapsia. Toisaalta, en halua antaa turhaa toivoa. Pakko myös varautua pahimpaan. Mutta kaikesta selviää. Jopa tästä.

Itse tiesin kyllä heti ultrassa, että lapsessa on vikaa ja olin varma kromosomipoikkeavuudesta. Lääkäritkään eivät uskoneet minua, vaikka väitin kivenkovaa. Halusivat odotella tuloksia (tottakai), mutta mä sanoin vaan, että katsotaan sitten, kuka asian tiesi. No nyt sekin selvisi, että ilmeisesti äidinvaistoa on olemassa. Olin vaan 100% varma asiasta.

Pinguli, jos haluat kirjoitella asiasta yksityisviestteillä, niin lupaan auttaa niin paljon kun vaan osaan!

Kiitos pikaisesta vastauksestasi Hellu ❤ Tunteet heittelee laidasta laitaan tällä hetkellä. Mä kirjoittelen sulle tänään ultran jälkeen tai päivän aikana viimeistään.

Voimia hellu suruun ja pikaista plussaa kun sen aika koittaa!

Pinguli tsemppiä ja toivottavasti saatte hyviä uutisia!

Takaisin