AamuElokuun
Puuhakas puhuja
Onnea ja voimia tulevaan Hellu <3 <3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nyt kun alkushokista olen selvinnyt, niin kerron vähän kuulumisia. Mulla on kaksi vaihtoehtoa: joko masennun tai sitten etsin asiasta positiiviset puolet ja jatkan eteenpäin. Valitsen jälkimmäisen.
Käyn kaikki tutkimukset läpi ja toivon, että niistä tulee selkeä vastaus. Eli selkeästi joku vamma tai poikkeavuus tms. En toivo tilannetta, jossa olisi sydänvika, joka saattaa olla tappava tai sitten ihan harmiton. Tuo valinta olisi liian vakea. Toivon, että vastaus tulee olemaan selkeä. Että pystyn tekemään päätökseni ns. helposti.
Ajattelen tätä tavallaan keskenmenona. Se on osa tätä prosessia ja vasta toinen keskenmeno mulle. Saan vielä lapsen, kunhan vaan jaksan yrittää.
Nämä on näitä riskejä, jotka kuuluvat jokaisen lasta yrittävän taipaleelle. Toisten kohdalle ne osuu, toisten ei. JOtkut eivät pysty tulemaan ollenkaan raskaaksi. On niin paljon erilaisia tilanteita.
Uskon siihen, että saan lapsen vielä jonain päivänä :) Eteenpäin on katsottava!
Biopsia on ylihuomenna jo!
Voihan Hellu!
Olitko osallistunut veriseulontoihin, vai perustuiko tuo kätilön niskaturvotukseen?
Yksinään ei valtava niskaturvotus vielä tarkoita varmaa diagnoosia kehityshäiriöstä, mutta on yksi markkeri. Mitä useampi tekijä, sitä suuremmat todennäköisyydet on johonkin vikaan. Onneksi pääset noinkin pian istukkabiopsiaan. Sinulla on terve asenne asiaa kohtaan :)

Voi HelluOnneksi kuitenkin 4/5 mahdollisuus myös terveeseen vauvaan
Meinaat siis keskeyttää jos tulokset kertoo vammasta? Tsemppiä odotteluun, olette ajatuksissa
![]()