Np-Ultra

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Jetsu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Minäkin sain nähdä tänään pikkuisen ultrassa. Olipa ihanaa <3 mutta hän olikin vähän pienempi kuin menkoista laskettuna ja la siirtyi 18.1->27.1. Tätä olin epäillyt vähän jo silloin kun testit näytti pitkään ei mitään/haamua. Kaikki kuitenkin muuten ok ja kaikki mitat vastasi tuota uutta la:ta, niskaturvotus 1,2 mm. Seulontatulokset tulee sitten myöhemmin.

Täälläkin ultra takana. Kaveri vastasi viikkoja ja kaikki muutenkin just niinku pitää. Turvotusta oli 1.7-1.8. Kansainvälinen kuvayhteys muikun yksiöön oli vähä huono niin siks ei saanu ihan tarkkaa arvoo. Mut kuitenkin sen verran tarkan ettei tartte mennä uusiks :) hikka oli hänet päässy yllättämään kun siihen tahtiin hytky.

Ultrassa käyty ja nähtiin siellä meidän mini ekaa kertaa, oon aivan rakastunut! :love7 Hyppäsi alkuun voltteja minkä ehti, mutta siitä huolimatta kaikki mitat saatiin mainiosti otettua. Niskaturvotus oli vain 0,89 :happy: Ihana, että siellä oli eloisa pieni!

Onnenkyyneleet siinä tuli silmiin, kun näki että siellä oikeasti on elämää!

image.jpeg

Liitteet

• image.jpeg
    image.jpeg
    944.8 KB · Katsottu: 6
Meilläkin hyvät kuulumiset :) Pikkuinen vastasi viikkoja 12+6, oviksesta laskettuna nyt 12+2, laskettu aika pidettiin kuitenkin samana 23.1. Niskaturvotusta oli 1,6mm, eli ihan normaali eikä seulat hälyttänyt. Rakenneultraan sitten 12.9 ja kontrolli viikolla 26 edellisen keskosuuden vuoksi. Me so happy :happy:

Liitteet

• 2016-07-13 16.17.42.jpg
    2016-07-13 16.17.42.jpg
    902.4 KB · Katsottu: 81
Mullakin nyt ar-ultran mukaan 11+4 ja ultra 27.7. Jännittää ihan hitokseen tää odotus kun kaikki oireet paitsi turvotus ja tissien kasvu loistavat poissaolollaan... Ar-ultrassa oli kaikki hyvin, mutta tässä on kuitenkin välissä 6 viikkoa...Plääh!!

Ei enää kauaa itselläkään ultraan. Viikko sit kauhee pelko ettei ultras mitää näy, mut nyt oon luottavaisin mielin ja varma että vain yksi vauva.. pitäkäähän peukkuja, ens tiistaina ultra. Nyt huidotaan 11+4, tuntuu että te muut menette jo niin pitkällä :)
Pidetään peukkuja. :) Meillä ilmeisesti vaihtui ultrassa viikot ja nyt on 11+2? Joten et oo yksin pienillä viikoilla.

Takaisin