Normaalia?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Clove
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Pakko vastata, vaikka aiemmat viestit onkin jo puoli vuotta sitten kirjoitettuja.
Ittelläkin aina vessa- ja pesureissu yhdynnän jälkeen, sen verran sitä soosia ulos aina valuu. Ja paperit vieressä totta kait.

Jätettiin piltsut pois ja jatkettiin eloa "tulee jos on tullakseen" -asenteella. Satuttiinpa rakastelemaan just oikeana päivänä sit toisella kierrolla ja päätettiin "varmistaa" siittiöiden perillepääsy. Iloisen naurunremakan säestämänä mies tarttui mua nilkoista kiinni ja nosti jalat kohti kattoa. Sängyssä siis edelleen oltiin. Naurettiin, että nyt vähän painovoimaa autetaan ja annetaan siittiöille kunnon lähdöt. Minä vielä naurun lomassa kehoitin miestä vähän ravistelemaan ja hytkyttelemään, jotta varmasti tavara lähtisi matkaan. Kyllä me naurettiin eikä todellakaan oltu tosissaan tän homman kanssa. Hetken ravistelun jälkeen normaalit rutiinit - pyyhintä ja alapesu.

Ja kuinkas kävikään. Pillereiden pois jättämisen jälkeen raskaaksi tällä kerralla, siis toisesta kierrosta jo, eikä vain yksikköä, vaan kaksosia odotetaan!!! Oli kypsynyt kaksi munasolua, molemmat irronneet ja hyvien alkuvauhtien turvin molemmat hedelmöittyivät. Suosittelen metodiamme kaikille, toimii parhaiten hersyvän naurun säestämänä.[:D][:D]

Niinukka, ihanaa! :DD Tollastahan se seksi on parhaimmillaan, vaikka sitten oiski yritys päällä :) Hauskaa yhdessäoloa eikä mitään totista vääntämistä :)

Kyllä minulla on aina valunut ulos, ennemmin tai myöhemmin. Mutta kuitenkin tässä paksuna ollaan. [:D]

Piti mainita minnuska89 (tosi myöhässä vaan tää vastaus) että mulla oli nimenomaa rinnat toooosi arat ja kipeet ennenku testiä tein. Kyllähän sen siitä jo ties, että paksuna tässä varmasti ollaan. Ei tarvinnu jännityksellä odotella tuleeko menkkoja [:D]

No onhan se ihan täysin normaalia [:D] Ja vaikka sitä siemennestettä valuu ulos ni ne siittiöt lähtee kyllä siitä huolimatta uiskentelemaan sinne mihin pitääkin [:D] Ne ei valu sen nesteen mukana pois. Että, kyllä pystyy raskaaksi varsin hyvin tulemaan vaikka valuiski siemennestettä pois. Mulla valuu aina. Ja paljon.  

Takaisin