Normaalia?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Clove
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Clove

Oman äänensä löytänyt
Heitänpä nyt ajankuluksi tänne kysymyksen [:D]

Onko yhdynnän jälkeen normaalia, että osa siemennesteestä valuu ulos? Mistä tietää onko perille mennyt yhtään? Vai onko kyse ahtaudesta tai liian laiskoista uimareista? [:)] [8|]

Moikka. Kyllä se on aivan täysin normaalia. Vissiinkin joillain naisilla on vaan sen mallinen että helpommin tulee ulos. Itselläni kyseiseen asiaan auttoi se että jäin makaamaan selälleni yhdynnän jälkeen ja laitoin tyynyn reisien alle. "painovoima" niinku hoiti homman. Sit ku siinä oli makoillu jonku puol tuntii niin ei tullu yhtään niin paljoo ulos.

Huomenta.
Mulla on käynyt joskus myös sillain että valuu jonkiverran pois muttei paljoa.Ja olen jäänyt yleensä makaamaan sängylle ja nostanu joko jalat ihan tuonne pään yläpuolelle tai sitten nostanut peppua ettei valuisi niin nopeasti pois,minun ei ole tarvinut makoilla puolta tuntia vaan jokusen vartin korkeintaan tai 5min:kin riittää ja mitään ei tule enään ulos sen jälkeen.[:)]

Mulla yk4 alkoi.[:)]

Juu, todellakin [:D] Mahdollisimman ärsyttävää ja aiheuttaa minulla aina wc-käynnin seksin jälkeen... paitsi silloin, kun yritimme raskautta [;)]

[:D][:D][:D][:D][:D]

repesin, vielä kerran näköjään [:D][:D][:D]

Kylläkin ihan hyvä kysymys, ei siinä.

Miehiltähän ei erity tota aina samaa määrää, eikä todellakaan se koostumuskaan aina samanlainen ole. Elikkäs mitä harvemmin sitä seksiä harrastaa (tai vetää käteen, se ja sama), sitä paksumpaa se tavara on. Ja kun paksumpaa, pysyy sitten paremmin siellä sisälläkin [;)] Toki varmaan sekin voi vaikuttaa, että kuinka pitkä vehje sun ukollas on. Jos keskimääräistä lyhyempi, niin se siemensyöksy tapahtuu lähellä ulkosynnyttimiä, joten myös valuu helpommin poiskin. Joskus oon kuullut myös puhetta, että mikäli mies olisi juonut vähän, niin tuo sperma voisi myös olla paksumpaa.. Voi pitää paikkansa, siitä en mee varmaks sanomaan mitään.

Mutta kyllä sitä täälläkin ulos valuu, perkele [:@] En tykkää, sotkee kaikki paikat (lakanat ja meikän), ja eikä sitä välillä meinaa saada pestyä poiskaan, kun sitä vaan valuu lisää ja lisää ja lisää.. [:'(]

Kyllä munkin mielestä normaalia [;)] Ja silloin kun me yritettiin tehdä,huom."yritettiin" silloin aina valahti ulos,niin mietin että eikö sinne mitään jäänyt kun tulee yhtä nopeesti ulos,kun meni sisäänkin [:D]
Valahtaahan ne yleensäkin,kaikelle tavaralle ei vaan yleensä ole tilaa,että sinne jää mitkä kerkee ja loput tulee ulos. :)
En ole lukenu muitten tekstejä,joten varmaan aika samanlaisia asioita muutkin kertonut.

Lyö ihan mitä tahansa kiisseliä sinne reikään, niin varmasti se valuu pois kun nouset seisomaan [:D]. Painovoima on voimakkaampi kuin siittiöiden uintivoima, sitä paitsi siemennesteessä on muutakin kuin siittiöitä.

Eikös se ole niin, että kohtuun asti pääsevät vain siittiöt, ja se ravintolius jossa ne lilluvat, jää ulkopuolelle? Jonnekin sen on mentävä, ellei naisella ole ihme-emätin joka imee sen kaiken sisälle elimistöön. Jostain myös luin, että miljoonista siittiöistä vain satakunta pääsee kohtuun asti, muut kuolevat matkalla tuossa vihamielisessä ja vaarallisessa ympäristössä [;)] Jonnekin niiden "raatojenkin" on mentävä, ja paras ratkaisu on kai heivata ne ulos.

Joo, kylla se sellaista sotkemista on, seksi [;)] Aina valuu jonkin verran heti ja sitten viela seuraavanakin paivana. Makin raskautta yrittaessa laitoin tyynyn pyllyn alle joksikin aikaa. Ja silti sita valui ulos myohemmin. Ja silti tulin raskaaksi, joten kylla kai se yksikin urhea siittio riittaa, joka uhmaa painovoimaa ja ui perille asti [:)]

Elokuvissa niilla ei koskaan ole talouspaperirullaa sangyn vierella - antavat meille vaaran kuvan..

Juu, aivan normaalia on! Täälläkin nosteltu jalkoja ylös yms. et pysys paremmin tavara sisällä [;)]
harvemmin varmaan naisen keho kaikkea imee itteensä [:D]

Minä naureskelen vuorostani täällä [:D][:D][:D][;)]

Ihania vastauksia teillä! Hyvä että kysymys on aiheuttanut hilpeyttä, se oli myös yks tarkotus [:D] Vähän samoja ajatuksia itellä, että kyllä varmaan normaalia on, mut pitipä varmistaa ja kysellä vähän muiltakin. Kiitos kovasti [:)]

Ja ihan hyvä.. jos vaik joku muukin miettinyt, mut ei kehtaa kysyä [:)]

Ja Minnuska89 , sinne tammikuisiin mennään, eiks je [;)]

Heh kyllä nauratti! Anteeksi [:D][:D][:D] Juu tulee se "ylimääräinen" skema sieltä ulos ennemmin tai myöhemmin. Siittiöistä vain pieni osa löytää tiensä kohdunsuun läpi kohtuun ja sieltä sitten munanjohtimiin ja lopulta joku pieni onnekas toivottavasti myös sen munasolun jonka pääsis hedelmöittämään. Niitä pikkunisinöörejä piirrustuksineen kun lähtee laakilla matkaa parisataa miljoonaa, joista pari sataa taas pääsee kohtuunsaakka, hyvällä tuurilla.
Orgasmi muuten muuttaa kohdunsuun limaa niin että siittiöt pääsee paremmin läpi, perille "kohteeseen". Eli parempi kuin tyyny pepun alla, on kyllä opetella orgasmin saaminen [:)] Ja paljon mukavampaakin! Tosin ei kaikille/aina ihan helppoa....

Sanoisinpa, että herran pieksut ja pyhä yksinkertaisuus.

Onhan se kiva et näitä foorumeita on, mutta omien aivojenkaan käyttö ei liene kiellettyä.

Tulihan se sieltä..

Kukaan ei kai oo missään vaiheessa sanonut, etteikö täällä käyttäisi omia aivojaan.

Keskusteluthan ovat sitä varten, että siellä keskustellaan, tyhmistäkin aiheista. Missään ei mielestäni lue, että vain fiksuille ja oikeasti tärkeille aiheille. Kaikki sen kestäkööt..

Mutta, olihan tämä odotettavaa

Älä huoli Clove [:)]. Saahan sitä kysyä ihan mitä haluaa, ja hauska keskusteluhan tästäkin tuli! [:D] Ja hyviä vinkkejä siihen, millä saa niitä uimareita ehkä muutaman enemmän pysymään sisällään.

TuijaKoo ilmeisesti tietää kaikesta kaiken...

Joo, vauva-asioissa se täytyy olla ehdottomasti, ilman MITÄÄN poikkeuksia niin, että omasta mielestä tyhmiä kysymyksiä pitää saada uskaltaa kysyä. On naurettavaa ettei voi pitää näppejään näppäimistöstä erossa ja jättää tommoset kommentit kirjoittamatta, TuijaKoo. Jos joku viestiketju ei käsittele itseä koskettavaa/askarruttavaa asiaa, voi sen jättää välistä. Jotkut toisille yksinkertaiselta kuulostavat asiat saattaa taas toisille olla iso kysymysmerkki joka johtaa toiseen vielä suurempaan kunnes ollaan siinä pisteessä että se saattaa vaikuttaa negatiivisesti elämään/vauvaan.

Clove - täysin normaalia kuten täällä on jo todettu ja upeita vinkkejä annettu! Elä huoli, keskimäärin siinä pikkulammikossa uiskentelee niin älyttömän suuri määrä siittiöitä, että kun pikkutippakin etenee matkallaan, on kyse ihan lukemattomista yrittäjistä.

Hei.

Mun oli ihan pakko tulla kirjottamaan kun en ole aikasemmin tämmöistä kokenut..Elikkäs rinnat on kipeät,vaikkei niihin koske,nännit on arat ja sitten on pieni kysymys onko kenelläkään ollut raskauden alussa tämmöistä oiretta mitä mulla on:Eli onko kellään muulla nännipihojen alueella sellasia vaaleita näppyjä,ihan ku ois jotain rasvanäppyjä..? Ja voiko viitata raskautumiseen? Huomasin vasta nytten että mulla on tuommoisia ja ennen ei ole ollut,eli ne on melkein vasta tullut..

Minnuska, no kyllähän noi kaikkinaiset rinnoissa tapahtuvat muutokset voi viitata mihin tahansa naisen (normaaliinkin) hormonitoimintaan. Usein ehkä juuri raskautumiseen... ja jännää, että mainitsit nuo valkoiset täplät nännipihan (ulkolaidalla, mulla ainaski), koska ne nimenomaan tuli raskausaikana mulle! Tosin ei ihan alussa, oisko ollu lähempänä puolta väliä?

SannaKoo Aijaa.[:)] No ite ajattelin huomenna testata herkällä testillä ja jos ei mitään positiivista näytä niin odottelen siihen ensiviikon lauantaihin kunnes täti pitäs alkaa ja testaan sitten uudestaan..Mulla niin nipistelee noita rintoja välillä ja ne näppylätkin ovat kohonneet vähän enemmän ulospäin..[8|]Aika outoa sinänsä kun ei ole koskaan kokenut aikaisemmin noita rinnoissa[:D][:)]

Takaisin