Noloa!

ReginaVeritas

Keskustelun kolmiottelija
Helmikuunmammat 2014
Lapset ovat tunnetusti mestareita nolaamaan vanhempansa (kuten myös vanhemmat lapsensa). Puhumattakaan siitä kuinka univajeiset, hormonihuuruiset äidit toilailevat aivan itsekseen! :whacky011

Nyt kertomaan pahimpia nolostuksen aiheita!

Oma vuoden ikäinen lapseni kakkasi tänään uimahallin saunan lauteille! :oops: Olisin voinut vajota maan alle! :facepalm::yuck:
 
Jännää, mutta en ole pitänyt oikein mitään lapsen juttuja noloina, vaan lähinnä luonnollisina! (Itse kai olen niin nolo että nolostelen lähinnä omia sähäyksiä! :woot:)

Mutta onhan se tyttö pari vuotiaana ostoskärryissä istuessaan vetänyt paitani alas niin, että rintsikat näkyivät. Nolostunein taisi olla vieressä ostoksia tehnyt nuori mies. :rolleyes: Ja jokin aika sitten uimahallin suihkutiloissa ollessa lapsi kysyi, miksi edessä olevalla tädillä on niin suuri pylly. Nolointa oli ehkäpä se, että jouduin toistamaan kysymyksen tädille, kun hän uteli, mitä tytär supisi. Onneksi tämä nainen otti asian huumorilla ja keskusteltiin yhdessä siitä, että meitä on eri kokoisia ja muotoisia... :)
 
Lapset on tietysti aina lapsia ja yleensä olen sitä mieltä, että aikuisten pitää ymmärtää lasten kysymykset ja teot, ne nolot ja sopimattomatkin. :) (poislukien tietysti ihan puhdas porsastelu! Kyllä tapoja saa opettaa.)

Mutta kyllä se lauteille kakkaaminen vaan oli noloa! :D
 
Takaisin
Top