No ne rokotteet

Lime88

Satasella mukana keskusteluissa
Keskustelua rokotteista ja niiden oireista. Rotarokotteen eka satsi saatiin torstaina ja vauva ollut muuten ihan normaali, MUTTA ei suostunut millään syömään eilen päivällä moneen tuntiin. En ollut tällaista osannut ollenkaan odottaa ja pelästyin kyllä tosi paljon. Olin varautunut itkuisuuteen ja unettomuuteen, mutta syömättömyys. Huh. Pahaa teki pukea väsynyt vauva ulos päiväunille, kun toinen ei ollut syönyt pitkään aikaan. Vielä pahempaa teki odottaa ne kolmen tunnin päikkärit, että pääsee taas kokeilemaan syöttämistä. Lopulta saatiin vauva huijattua syömään antamalla ensin pystyasennossa vähän lypsettyä maitoa pullosta ja sitten kävelin vauva sylissä ilman paitaa ja lopulta itkevä vauva suostui tarttumaan rintaan ja söi hyvin. Mites muilla?
 
Meillä tuli kakkaa enemmän kuin normisti.. Muuta vaikutusta en huomannu:)
 
Meillä meni rotasta vatsa pinkeäksi ja oli paljon ilmavaivoja. Osteopatiassa sit prutkutteli huolella ja vatsa on sen jälkeen toiminu taas hyvin.
 
Jemina sai rokotteen torstaina... Perjantai oli muuten ihan normi päivä paitsi että oli väsynyt ja ruokailun jälkeen puklu oli vähä limaista. Eilen oli kärttyinen ja itkeskeli. Tänään onki sit ihan normaalia taas :)
 
Jimpulalla en huomannut mitään erikoista rotasta... Samaan tapaan pällisteli ku aina ennenkin.
 
Meillä oli jäbä rotaa seuraavana päivänä vähän vaisumpi ja väsyneempi. 5.5. on seuraava neuvola ja sillon tulee rokote neulalla... :sour: En kyl kuollaksenikaan muista mikä rokote :grumpy: Enkä odota mitenkään innolla sitä ku mun pientä satutetaan jollain piikillä:sad001 Toivottavasti en iteki käy itkemään jos Vekalle tulee hätä :sorry:
 
Meillä tuo rota tuli lähinnä tummenpana ja haisevampana ulosteena n.2pvää ja vähän oli neiti ärtyneempi, kuin yleensä.. Nyt jo oma itsensä ja 7.päivä saatiin se. Nyt 7.5. Tulee eka yhdistelmä rokote piikillä, toivottavasti yhtä pienillä oireilla mennään.
 
Rotan jälkeen poika nukkui todella paljon parina päivänä.
Meillä seuraavat rokotukset 4.5. Odotan kauhulla pistettävää rokotusta. Rupeen varmaan itse itkemään jos poikaa sattuu. :eek:
 
Onko se sama rota, mut just piikkinä? Vai mustäs mulla olis tommone käsitys... Voin olla väärässäki.
 
Meillä ei rota aiheuttanut vatsaoireita mutta on nyt 2 päivää ollut ihan kiinni mussa. Nukahtaa vaan tissillä ja vaunuissakin taistelemalla vaikka yleensä niissä hyvin. En tiedä johtuuko rokotuksesta vai jostain muusta. Toivottavasti menee ohi.
 
Ääähh :sad001 Mun tuli nyt jo paha mieli Vekan puolesta :crybaby2
 
Ei niitä rokotteita sen itkun takia ees harkitsis jättää pois. Hyvä asiahan ne pistokset vaan on, mutta ku toi pikkumies laittaa suupielet alaspäin muutenki vaan niin mäki tuun aina vähän surulliseks. Ehkä meillä vaan on niin kovin teatraalinen poika, tuleva näyttelijä :grin
 
Varaudu vaan Mashnu siihen, että Veka vielä katsoo sus sellaisella anovalla "äiti, kuinka annoit tämän tapahtua" -katseella. Etenkin kun piikit annetaan niin et lapsi on sun sylisssä, jalat reisien väliin lukittuna.
 
Jep jep.... Mä jo miehelle vihjasin, että mua ei haittais Yhtään vaikka sillä olis vapaapäivä sillo... :bored:
 
Mä oon kyllä niin hellämielinen, että en oo pystyny pitään lapsia rokotusten aikana. Piikit annetaan, mutta tänäänkin isimies järjesti työt niin, että meni neuvolaan, esikoinen sai 1,5v neuvolassa mpr:n.
 
Takaisin
Top