Nimiehdotuksia kaivataan pää, lyö tyhjää!

LunaSi

Silmät suurina ihmettelijä
Löytysköhän täältä kivoja nimi vinkkejä pojalle? Alotetaan vaikka J-kirjaimella alkavia koska haluaisin jatkaa perinnettä jossa miehen nimi alkaa J-kirjaimella!

EI saa olla mikään seuraavista:

Joona, Joonas, Jouko, Joni, Julius, Juuso, Juha, Jussi, Jarkko, Jonne, Jaakko, Jari
 
Joel, Joonatan, Jesper, Jesse, jani, janne, jiri
 
Muokattu viimeksi:
Juho, Johannes, Juhani, Juhana, Jaajo, Jori, Jiri, Janne, Jerkko, Johan
 
Jyry, Jyri

Miulla on myös erittäin paljon vaikeuksia nimen keksimisessä. Perinteistä tytön nimeä kaipaan, mutta ei ainakaan r-kirjainta eikä mielellään myöskään s-kirjainta.. Ehotuksia? Niin ei myöskään luontonimiä tai niitä mitkä saa kenet vaan kuulostamaan 100-vuotiaalta.. Jos helpottaa nimien keksimistä, niin vauveli on rauhallinen ja siitä tulee blondi ja vihreä/sinisilmäinen.
 
Jami, jukka, jan, jarno

Mannikan tyttö kuulostaa ihan Lotalta. Anja, katja, Elina

Mun nimet voi kyllä olla teille jo 100-vuotiaita :)
 
Jooa, Joa, Joakim, Jeremias, Jami, Joosua.. Noi on mitä ite miettiny jos poika tulisi, ehdoton täällä et alkaa J-kirjaimella :D
 
Olikohan Joose ja Jouka jo mainittu? Joonatan ois kyllä mun suosikki :)

Mannikalle Ella, Maisa, Maiju, Tilda, Hilda, Linnea. Vai onko nää liian vanhanaikaisia?
 
Tilda ja Hilda kuulostaa suomenruotsalaisilta mummoilta :D mutta ainakin Elina ja Ella on kivoja ja Lottakin ehkä.. Maiju, Anja, Katja ehkä muuten mutta on sen nimisiä sukulaisia/tuttuja, niin en oikein innostu..
 
Heh, Pihlajanmarja, sun ehdotukset on mun mielestä kuin suoraa tuolta päiväkotimaailmasta eikä niinkään vanhanaikaisia :grin Mutta niin ne vanhat vaan tulee uudelleen kiertoon ja muotiin!
 
kiitos :) mä oon nyt nähny kahtena yönä unta joissa annettii pojalle nimi, toisesssa unessa annettiin nimeksi Elias ja toisessa Jani. En haluais että nimessä on r-kirjainta koska koen itse sen vaikeaksi sanoa (lievä r-vika) jos pitää vaikka komentaa. Mut tuo elias kuulostaa hirveän kivalta omaan korvaan, pitää kysellä mitä mieltä mies on! Meidän esikoisen nimi on Iina, se vaan pälkähti mieleen kun tyttö oli syntynyt ja ihan alusta asti kutsuttiinkin Iinaksi.

Mannikalle ehdotuksia: Aada, Janika, Jannika, Janina? Iida, Lotta, Miia, Milla, Malla?
 
Päiväkotimaailmastahan ne mun ehdotukset olikin! Toiset vaan kokee monet nykyään suositut nimet vanhojen ihmisten niminä. Mun mielestä taas nää Martat, Väinöt ja Vilhot on ihania!
 
Mun mielestä viljo/vilho on ihana nimi. Mä jotenki tykkään vähän noista vanhemmista nimistä en tiiä miksi :D Esikoisen nimi on Emmi ja tästä uudesta olis tullu Eino jos olis poika. Mä kyllä vähän vierastin sitä että nimet alkais samalla kirjaimella, mutta se nimi vaan kolahti :) Jos päädytään kolmanteen lapseen ja siitä tulee poika niin ei voida käyttää Einoo koska tytöstä tulee Aino :)
 
Josesta tulee mieleen lyhennys josefiinasta :D Jania ei mies tyrmännyt kokonaan, mutta katsoo nyt. Onhan tässä aikaa vielä keksiä nimi! :)
 
Jos ois tullu tyttöjä, olis toisen nimeks (tai vähintään toiseksi nimeksi) tullut Hertta. Aino on kans tosi ihana :)
Toki katotaan nyt minkä näköisiä lapsista tulee, mutta mies haluaa toisen nimeks Oliver. Mietin, että Daniel sopis sen kaveriks, mut annan asian hautua vielä :) Nämä kansainväliset nimet siksi että poikien täti asuu Jenkeissä ja isotäti asuu Lontoossa. Helpottaa kaikkien elämää kaikkien suuhun taipuvat nimet :)

Muoks: J-alkuisista poikien nimistä tykkään ihan hirveesti Joona-nimestä. Tää ainoastaan sen vuoksi että kaikki mun tuntemat Joonat ovat olleet aivan mahtavia tyyppejä :D
 
Takaisin
Top