Nimi vauvalle

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Onko teillä jo nimi valmiina tulokasta varten? Alkuvaiheessa ei toki vielä tiedä, onko tulossa tyttö vai poika, mutta onko teillä nimiehdokkaat molemmille sukupuolille? Entä onko vauvalle ns. työnimeä?

Nimikoneestamme saattaa olla apua nimen mietinnässä. :)
 
Tytöstä tulee Alina Erika Katriina :D Pojasta ei vielä tietoa, ehkä Noel tai Nooa.
 
Twisted, onks yhdessä valittu nimi vai mitä puoliso mieltä? :)

Mulla on lista nimistä joista tykkään. Tytön ja pojan nimiä siinä runsaasti. Harmi vaan, et mies ei tykkää yhdestäkään listan pojan nimestä :hilarious: Sen tietty sit näkee vasta myöhemmin kumpi tulee, et meneekö nimenvalinta vaikeaksi.
 
Mulla on enemmän tyttönimiä varastossa ku poikanimiä pitäis tehä sata lasta että sais kaikki käyttöön

Tyttö: Senna, Saaga, Linnea, Stella, Elsi, Aurora, Aurelia, Olivia, Ronja....

Poika: Jooa, Joel, Elias, Viljar
 
Me ollaan miehen kanssa päädytty tyttöjen nimissä:
Aurelia, Julia, Lilia :Heartpink

Ja poikien nimissä:
Tapio, Toivo, Voitto, Tuomo, Tor :Heartblue

Ollaan kerätty nyt vuoden yrityksen aikana kalenterin taakse listaa, johon tulee ne nimet jotka kävivät kummallekin. Tosin osa niistä on kelvannut pienen pakottamisen jälkeen vasta :angelic:
 
Apua, me ei olla vielä nimiä ruvettu miettimäänkään! Ehkä sitten kun vauvan sukupuoli selviää niin ruvetaan ihmettelemään. Nimen valinta on kyllä vaikeeta.
 
Twisted, onks yhdessä valittu nimi vai mitä puoliso mieltä? :)

Puoliso on valinnut Alina nimen ja se sopi minulle, toki jos ei ole Alinan näköinen niin sit ei se :D ja Nooa on minun valinta ja puoliso ei täysin ole kyllä siitä varma :D tosin en usko että nämä ihan lopulliset oikeasti on mutta alustavasti :D
 
Tytölle on etunimi Malla, muttei toista nimee. Pojalle olis sit toiset nimet, muttei etunimee! Esikoisesta olis tullut Niilo, mutta on nyt top 10 nimi, niin vähän on tjääh....o_O
 
Musta on helpompi keksiä nimi tytölle ja se löytyykin valmiina :) miehellekin se sopii. Pojalle on vaikeampi löytää ja sitä ei ole kyllä vielä edes mietitty.
 
Mulla on sekä tytön, että pojan etunimi jo valmiina. :confused1 Muita nimiä voi miettiä sitten lisää kun tietää sukupuolen jne. Meillä on esikoisella aika vahva ja erikoinen nimi, joita ei ole montaa Suomessa. Tykkään kyllä itse nimestä edelleen ja koen että sopii lapselle, vaikka se keksittiin jo puolivälissä odotusta. Ei tarvinnut vaihtaa! :love7

Olen sen verran taikauskoinen, että kukaan muu kuin lapsen isä ei tiedä noita etunimiä, koska ne keksittiin samalla kun esikoisenkin. Mulla on jotenkin fiksaatio, että haluaisin kolme lasta ja kahdelle lapselle olisi vielä etunimet :smiley-ashamed005:smiley-ashamed004
 
Meillä on tytölle jo nimet valmiina. Pojalle on toinen nimi, mutta ei ensimmäistä eikä kolmatta :grin Etunimeksi on useampikin vaihtoehto, mutta mikään ei tunnu ainakaan vielä just täydelliseltä :rolleyes: Esikoinen on poika, niin hänellä on se ainut pojan nimi, johon molemmat kunnolla tykästyi :)
 
Pojalle on etunimi valmiina. Tytölle on ollut kaksi vaihtoehtoa etunimeksi jo pidempään, mutta en enää ole varma niistä. Mies kyllä kelpuuttaa varsinkin toisen niistä.
 
Meillä on nimet pojalle ja tytölle, miehen kanssa yhdessä mietitty ja aluksi häntä tarvitsi hieman lämmitellä pojan nimen kanssa. Nyt hän sit totes et nimiä ei enää muuteta, itseäni hieman hirvittää että jos lapsi ei näytäkkään siltä mut silti tykkään molemmista nimistä ihan älyttömästi
 
Meillä on esikoistyttö, hänelle nimi oli selvä alusta asti. Nimi on vanha nimi, ja toinen nimi on minun ja äitini toinen nimi.

Nyt on myös tytön nimi jo varma, jos tulis tyttö ja hän sitten siltä nimeltään näyttäisi. Etunimi harvinainen naisen nimi Ruotsista, yhden sen nimisen mummon tapasin kerran, ja silloin ajattelin että se tulisi tyttöni nimeksi. Toinen nimi olisi miehen äidin nimi.

Pojalle sitten olis vaikeampi, kaksi vahvaa ehdokasta olisi, mut kumpikaan ei semmoinen että tämä se on. Toinen nimi tulisi isältään.

Onneksi on aikaa miettiä ja varmistuu sitten, kun tietää kumpi tulossa :wink:hungover:
 
Itselläni on pojalle etunimi valmiina (mies ei vielä tiedä onko samaa mieltä nimestä). Vielä pitäisi keksiä toiset nimet :shy:
 
Mä oon vuosikausia tykänny miettiä vauvan nimiä valmiiks joten listaa löytyy Ihanaa jos saan oikeesti valita nyt nimen oikeelle vauvalle! En tiiä yhtään vielä, luotan et nimi löytyy ajan kanssa ikään ku itsestään, viimeistään ku vauva on syntyny.

Tyttöjen nimiä on paljon enemmän mielessä ku poikien. Mieheltä en oo vielä kysyny mielipidettä mihinkään.

Viimeaikoina viehättäneitä nimiä (ekaksi tai toisiksi nimiksi tai ylipäätään mielenkiintosia nimiä) on Alexandra, Esmeralda, Jasmine, Bea, Mea, Lia... ja pojalle Luca, Elliot, Ossian, Alvar, Max... en tiiä! Vaikee valinta mut superhauska miettiä
 
Tytölle olen valinnut nimen jo 10 vuotta sitten, vielä en ole miehellä hyväksyttänyt (katsotaan nyt ensin kumpi on tulossa).

Poika olisi toiveissa ja hänelle toinen nimi tulee miehen suvusta. Ihania etunimiä olisi vaikka kuinka mielessä: Jussi, Väinö, Oiva, Toivo...
 
Pojasta Olavi Valentin (molemmat nimet suvuista)
Tytöstä Noomi Elina (toinen nimi miehen suvusta)
 
En ole raskaana mut yli vuosi jo nimiä mietitty miehen kanssa :) Tytölle helpompi keksiä. Tytölle ykkösenä ollut pitkään Nia. Myös esim. Elle on kiva. Nyt en muista mitä muuta mietitty :woot:

Pojalle todella vaikeaa. Yksi potentiaalinen on Jim. Toiset nimet muodostuu molemmille isovanhempien nimistä.
 
Takaisin
Top