Nimi vauvalle

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Onko teillä jo nimi valmiina tulokasta varten? Alkuvaiheessa ei toki vielä tiedä, onko tulossa tyttö vai poika, mutta onko teillä nimiehdokkaat molemmille sukupuolille? Entä onko vauvalle ns. työnimeä?

Nimikoneestamme saattaa olla apua nimen mietinnässä. :)
 
Meillä on pyöritelty nimiä jo paljon ennen raskautta, mutta muutama nimi on listalla mitkä molemmat hyväksyy ja toiset nimet on jo sekä tytölle, että pojalle valittuna.

Työnimenä kulkee PaPu:na :happy::Heartbigred
 
Meillä ei oo mitään hajua nimestä. Tai tytön nimi vois ehkä olla mut pojalle on musta vaikeampi keksiä sopivaa nimeä. Onneks tässä on vielä aikaa...
 
Pojalle olisi mahdollinen nimi tiedossa, tytölle jotenkin hankala miettiä molemmat meistä haluaisi vielä ns. Erikoisen nimen lapselle, ei siis mitään yleisimpiä nimiä. Ns. Työnimeä ei vielä ole ainakaan keksitty.
 
Nimikonetta katselin mutta kovin ei olla vielä edes asiaa ajateltu. Halutaan ensin varmuus raskaudesta. Työnimi varmasti tulee kun päästäisiin pidemmälle. Beibe se nyt on vain ollut.
 
Täällä tyypin työnimi on Tyyppi, nimiä voisi alkaa miettimään kun ollaan turvallisemmilla vesillä ja sukupuoli selvillä.

Mulla pyörii jostain syystä mielessä tytön nimiä, miehen pitää siis osallistua erityisen vahvasti toiseen puoleen jos asia tulee ajankohtaiseksi. :p
 
Tytölle ois parikin nimeä valmiina, pojan nimestä ei mitään hajua. Esikoisen nimi päätettiin vasta jokunen vko ennen ristiäisiä.
 
Tytölle löytyisi nimi, pojalle ei (kun esikoinen jo sen vei). :) Oli aikamoinen työ keksiä nimi, joka tuntui meistä kummastakin hyvältä, ja kutsumanimi päätettiin vasta kun oli viikko, pari vauvaa sylitelty ja nimiä makusteltu.
 
Meillä on ongelmana, että kivoja tyttöjen nimiä keksitään tooodella paljon, poikien nimistä ei niinkään.. :D lisäksi mä haluaisin suvustani kulkevia nimiä mukaan.
 
Meillä myös tytön nimi valmiina, pojalle ei ole oikein mieleisiä löytynyt vielä.
 
Tekonimenä meillä kulkee Tim-Antti ja sukunimikin alkaa T-kirjaimella joten mätsää hyvin. :cat:Mulla on semmonen tunne että tää on poika.

Toki tulevia nimiä on mietitty myös, mutta en halua kertoa mietintöjä etukäteen kun mieli muuttuu välissä vielä 100 kertaa.
 
Pojalle on nimi jo valmiina, jos se vain sattuisi sitten tuntumaan oikealta. Tytölle en oikein osaa ajatella nimeä, ehkä sen takia että ole aina ajatellut esikoisen olevan poika. Kivoja tyttöjen nimiäkin on onneksi välillä tullut mieleen. Itse kun olen esikoinen niin vanhemmat olivat vaan miettineet pojan nimiä eikä tytön nimiä juurikaan.

Työnimeä meillä ei oikein ole. Eiköhän se jossain vaiheessa löydy. :D
 
Jaahas, mies päätti eilen nt-ultran jälkeen tytön nimen. Se on sitä mieltä vahvasti et sieltä on tyttö tulossa. Ei mulla oo mitään sitä nimiehdotusta vastaan, päin vastoin. Huvitti vaan kun se on täysin identtinen mun edesmenneen isoisoäidin nimen kanssa. Ja mun isoäidillä on etunimenä äitinsä etunimi mut käyttää toista nimeään. Mies ei varmasti muistanut/tiennyt tuota :D
 
Tosi vaikea keksiä enää kivoja poikien nimiä, kun on jo kolme kertaa semmoset saanu keksiä. Toisaalta tyttöjen nimiä en uskalla edes miettiä. Oon satavarma, että tääkin on poika :grin
 
Meillä poika ja oon ihan pulassa jos toinen poika tulee, koska poikien nimet on ihan järkyttäviä :D nooh, ehkä sitten kun vauvan näkee niin tietää mikä sopii :) mutta ei oo helppoa.
 
Minulla on 15 vuotta pyörinyt mielessä pari pojan nimee, mitä haluaisin antaa, jos joskus pojan saan. Nyt tällä hetkellä ajatus, että niistä mikään ei tunnukkaan omalta, mutta ei oo kuitenkaan tullut mieleen muitakaan poikien nimiä. Tyttöjen nimet taas ollut vähän vähemmän koskaan mielessä, mutta nyt niitä pyöriikin oikein mahottomasti mielessä. Nimiasia kuitenkin tulee olemaan vielä vaikea. Ehkä se sitten helpottuu, kun nähdään kuka sieltä tupsahtaa maailmaan. :)
 
Mulla on muutama etunimi vaihtoehto, mutta niille en ole keksinyt toista nimeä. Hankalaa:joyful: ei onneks vielä oo kiire päättää!
 
Meillä on tytölle ihana nimi valmiina ollut jo vuosia mutta pojalle tulee olemaan todella vaikea keksiä nimeä jos poika tulee :hilarious:
 
Takaisin
Top