Miä oon kovasti miettiny tätä nimiäisasiaa. Ristiäiset vaiko nimiäiset. Ei miehen kanssa kuuluta kirkkoon, meidät on vihitty siviilivihkimisellä, eikä oikeestaan mitään intressejä olla ko. laitoksen kanssa tekemisissä. Mutta. Itsellä oli ainakin pienenä melko iso osa elämää noi erilaiset seurakunnan jutut, leirit ja kerhot, vaikkei siis koskaan oltu mitään uskonnollista väkeä, todellakaan. Mut ei niitä pienenä ees tajunnu mikskään jeesusjutuiks, oli kivaa olla kavereitten kanssa:D Ja osasin muodostaa mielipiteeni näistä asioista jo hyvin nuorella iällä, päätin olla uskomatta moiseen humpuukiin. Isoimpana asiana pidän kuitenkin rippileiriä ja konfirmaatiota, joka on teinin elämässä melko iso askel, Onhan niitä vaihtoehtoja jo nykyäänkin, siinä vaiheessa varmaan vielä enemmän, kun taitaa yleistyä kokoajan toi kastamatta jättäminen. Ehkä me vaan pidetään ne nimiäiset ja that's it. Tai sit ei. Emmävaantiiä.